Na stronie znajdziesz:

Dowiedz się wszystkiego na temat prowadzenia firmy w internecie bez wychodzenia z domu.

Śledź nasze webinary z praktykami rynku e-commerce! W przystępny sposób wytłumaczymy, jak korzystać z narzędzi e-commerce, tak by twoja działalność osiągała założone cele biznesowe. Podpowiemy, o czym pamiętać i jakich błędów unikać.

 

Zobacz, o czym będziemy mówić:

a


 

12 sierpnia (środa)

 

 Prawo i podatki w e-commerce. Jaka forma opodatkowania? Czy RODO jest tak groźne jak brzmi? Jak się rozliczać i nie zwariować?

 

Wiedzą dzielą się:

Katarzyna Zimolzak, Lex Secure

LinkedIN

Formy prawne prowadzenia działalności e-commerce

Marcin Maciejak, Gessel

LinkedIN

RODO i ochrona danych osobowych w e-commerce

Małgorzata Breda, Akademia MDDP

LinkedIN

Podatki – co musisz o nich wiedzieć prowadząc biznes w internecie

Limit dostępnych miejsc na każdy z webinarów wynosi 500.

Nie udało Ci się obejrzeć transmisji na żywo? Nic straconego! Wkrótce po zakończeniu udostępnimy retransmisję z wydarzenia. Link znajdziesz poniżej.

  •  

    Poznaj szczegóły

    •  Godz. 18.30    

       Katarzyna Zimolzak, Lex Secure

       

      Formy prawne prowadzenia działalności e-commerce

      • Jaka forma prawna sklepu internetowego jest najkorzystniejsza?

      • Kiedy przedsiębiorca musi zarejestrować się w rejestrze CEIDG, a kiedy w KRS?

      • Czy możliwe jest przekształcenie działalności e-commerce w inną formę prawną?

      • Czym jest nierejestrowana działalność gospodarcza?

       

      O LexSecure: To firma prawnicza, która z sukcesem działa od ponad dziewięciu lat. Tworzy system prawny oparty na wiedzy doświadczonych adwokatów i radców prawnych, którzy obsługują ponad 152 tys. klientów. Firma wprowadziła na polski rynek kompleksową 24h opiekę prawną, dla klientów firmowych i indywidualnych.

       


       

       Godz. 19.20    

      Marcin Maciejak, Gessel

       

      RODO i ochrona danych osobowych w e-commerce

      • Praktyczne aspekty przetwarzania danych osobowych w e-commerce w kontekście przepisów o RODO.
      • Na czym polega odpowiedzialność za przetwarzanie danych osobowych? Jak ograniczać związane z nią ryzyko? Co zrobić, jeśli dojdzie do wycieku danych?
      • Pułapki w umowach z partnerami, którzy mają dostęp do danych osobowych: czego dopilnować w relacjach z kontrahentami?
      • Jak realizować obowiązki informacyjne związane z RODO? Jak odpowiadać na zapytania klientów? Dlaczego nie warto „kserować” polityk prywatności i regulaminów?

       

      O Gessel: Od 27 lat świadczy usługi doradztwa prawnego na rzecz krajowych i zagranicznych przedsiębiorców oraz osób fizycznych. Jej działalność skoncentrowana jest na obsłudze transakcji w sektorze prywatnym, w zakresie inwestycji bezpośrednich.

       


       

       Godz. 20.10    

       Małgorzata Breda, Akademia MDDP

       

      Podatki – co musisz o nich wiedzieć prowadząc biznes w internecie

      • Niezarejestrowana działalność gospodarcza a sprzedaż w Internecie.
      • Kiedy sprzedaż online staje się działalnością gospodarczą?
      • Kiedy sprzedaż internetowa będzie zwolniona z VAT?
      • Kto i kiedy musi zapłacić podatek od czynności cywilnoprawnych przy zakupach przez Internet?
      • Jak opodatkować koszty wysyłki towaru?

       

      O Akademii MDDP: Jedna z największych firm szkoleniowych w Polsce. Działa na rynku od prawie 15 lat. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu podatków, rachunkowości i finansów.

       

      dodaj do kalendarza

a


 

26 sierpnia

 

Finansowanie rozwoju. Skąd pozyskać pieniądze? O czym pamiętać przy budowaniu zdolności kredytowej dla firmy? Czy bank to jedyne miejsce?

 

Wiedzą dzielą się Piotr Teodorczyk mBank, Maciej Żak Dirlango i Wojciech Chmielewski mAccelerator.

 

Dodaj do kalendarza

  •  

    Poznaj szczegóły

    •  Godz. 18.30    

       Piotr Teodorczyk, mBank (LinkedIn)

       

      W internecie trzeba najpierw zainwestować, aby sprzedać. Skąd wziąć pieniądze?

      • Jakie możliwości finansowania oferuje bank?
      • O czym pamiętać budując zdolność kredytową?
      • Jakie dokumenty będą potrzebne?
      • Czym jest faktoring i jak może poprawić płynność finanową firmy?
      • Czy w e-sklepie przyda się też leasing?

       

      O mBanku: Od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Jest pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce. Działa na rynku od 1986 roku. Obsługuje blisko 6 mln klientów w Polsce, Czechach i na Słowacji.

       


       

       Godz. 19.20    

       Wojciech Chmielewski, mAccelerator (LinkedIn)

       

      Temat: Finansowanie venture capital dla Twojego biznesu

      • W jakie biznesy inwestują fundusze venture capital?
      • Kiedy warto sięgnąć po finansowanie venture capital?
      • Kiedy na pewno nie warto sięgać po finansowanie venture capital?
      • Jak wygląda modelowe partnerstwo funduszu VC z przedsiębiorcą?
      • Inwestycja funduszu VC krok po kroku

       

      O mAccelator: mAccelerator (Future Tech Fundusz Inwestycyjny Zamknięty) jest funduszem venture capital zarządzającym aktywami o wartości ponad 50 milionów euro. Specjalizuje się w inwestycjach w dynamicznie rosnących przedsiębiorstwach we wczesnej fazie rozwoju, działających w różnych sektorach gospodarki.

       


       

       Godz. 20.10    

       Maciej Żak, Dirlango (LinkedIn), Tomasz Chłodecki Justtag

       

      Temat: 

      • Strategia. Jak wykorzystać dostępne dane by poznać profil swojego klienta?
      • Egzekucja. Jak przenieść swój biznes do online? jak znaleźć swojego klienta w świecie online?
      • Skalowanie. Jak zbierać i wykorzystywać dane by rosnąć jeszcze szybciej?

       

      O Grupie Dirlango: inwestuje w spółki technologiczne na etapie wzrostu, liderów gospodarki cyfrowej, dokonujących transformacji głównych sektorów światowej gospodarki. 

      W jej portfelu znajdują się spółki z branży transportu (iTaxi), analiz predykcyjnych (Justtag, WayToGrow), marketingu i data tech (Whitepress, Adrino) oraz ecommerce (wish), delivery (Glovo) i do niedawna food tech (Beyond Meat).

       

       

      O Justtag Group:  to platforma reklamowo-analityczna wykorzystująca unikalną wiedzę o zachowaniach użytkowników. W skład grupy wchodzą takie produkty jak: KoalaMetrics, JustWIFI i Audience Solutions.

      Dzięki technologii łączącej kanały online i offline, przyciągamy do sklepów nowych konsumentów, mierzymy efektywność kampanii reklamowych, dostarczamy unikalną wiedzę rynkową i docieramy do dedykowanej grupy odbiorców.

      dodaj do kalendarza


 

9 września

 

Strategia marketingowa w e-commerce. Jak zbudować markę online? Czego się wystrzegać a o co zadbać?

 

Wiedzą dzielą się Bartosz Gomółka, Szef Strategii BBDO, Klaudia Hernik Agencja Cube, Joanna Ceplin.

 

dodaj do kalendarza

  •  

    Poznaj szczegóły

    •  Godz. 18.30    

       Joanna Ceplin (LinkedIn)

       

      Temat: Skuteczne strategie w social media - 7 podpowiedzi na 2021 rok

      • najnowsze trendy i zmiany w mediach  społecznościowych,
      • gotowe strategie do wdrożenia na Twoich profilach,
      • dlaczego zaangażowanie jest tak ważne i jak je wzbudzić wśród odbiorców, co robić, aby wyróżnić się na tle konkurencji.

       

      O Joannie Ceplin: Ekspert marketingu online, bizneswoman, mentorka. Specjalizuje się w kampaniach e-marketingowych i z sukcesami doradza innym jak efektywnie wykorzystywać siłę mediów społecznościowych. Autorka książki „Uwierz w swoją markę online” oraz wielu kursów. Założycielka Akademii Smart Brand, kompleksowego programu edukacyjnego dla przedsiębiorców. Laureatka konkursu Sukces Roku w kategorii "Innowacyjne działania w komunikacji" za nowatorskie podejście do promowania wydarzeń na żywo w mediach społecznościowych.

       

       Godz. 19.20    

       Klaudia Hernik, Anna Gromańska, Cube Group

       

      Temat: Przygotuj się na drugą falę COVID i przenieś swój biznes do online'u, nawet jeśli nie masz e-commerce!

      • Postpandemiczny obraz rynku e-commerce
      • Największe zasoby producentów i jak je wykorzystać?
      • Jak budować relację z producentami zwiększając sprzedaż?
      • Dystrybutor vs Marketplace - który kanał wybrać?
      • Jak zarządzać ruchem i finansować działania marketingowe wspierające sprzedaż?
      • Jak stworzyć strategię lejków sprzedażowych, która zabezpieczy Twój biznes w czasach pandemii
      • Jak strategicznie przygotować się do budowy działu e-commerce - jaki harmonogram przyjąć?

       

      O Agencji Qube: Cube Group to agencja digital marketingowa z nastawieniem na performance i przełożenie działań na efekty biznesowe. Realizuje kompleksowe działania digital – od spójnej i długoterminowej strategii digital, przez planowanie i zakup najlepszych mediów (SEM, PPC i SEO, content marketing, afiliacja, e-mail marketing, programmatic, mobile itd., przygotowywanie kreacji digitalowych, analizę stron WWW (UX, UI), Data Analytics i Data Science, aż po raportowanie efektów i rekomendację, jak je skalować.

       

       Godz. 20.10    

       Bartosz Gomółka, BBDO

       (LinkedIn)

       

      Temat: Moja firma w sieci: jaką strategię działań przyjąć?

      • kluczowe pytania, które pozwolą opracować strategię działań dla mojej marki
      • odbiorcy: po co i jak dookreślić grupę docelową
      • planowanie działań w oparciu o ścieżkę konsumenta: fazy komunikacyjne, narzędzia

       

      O BBDO: BBDO jest częścią BBDO Worldwide, jednej z najbardziej utytułowanych sieci agencji reklamowych na świecie. Specjalizuje się w komunikacji marketingowej 360: tworzy kampanie z obszaru: ATL, BTL, digital, direct marketing, social i PR.

       

       

      dodaj do kalendarza


 

23 września

 

Narzędzia marketingu online. Jak zacząć zdobywać klientów w sieci? Jak zarabiać na ich opiniach? Jak wykorzystać nowoczesne technologie w marketingu online?

 

Wiedzą dzielą się Paweł Kubiak TrustMate, Wojtek Szymański Ideo Force, Marta Sarnecka i Michał Lewandowski Samito.

 

dodaj do kalendarza

  •  

    Poznaj szczegóły

    •  Godz. 18.30    

       Paweł Kubiak, TrustMate

       (LinkedIn)

       

      Temat: Jak zarabiać na opiniach?

      • Jak klienci przekonują klientów i dlaczego opinie są ważne?
      • Skuteczne zbieranie opinii o sklepie i produktach
      • Treściwe opinie a pozycjonowanie
      • Jak walczyć z negatywnymi opiniami?
      • Jak zarabiać na opiniach?

       

      O TrustMate: Firma oferuje zaawansowane narzędzia do zbierania opinii, moduł mediacji oraz intuicyjny interfejs. Jest jedyną, platformą zbierającą opinie, na polskim rynku, która dzieli się własnością ocen ze swoimi usługobiorcami.

       

       Godz. 19.20    

       Wojtek Szymański, IdeoForce

       (LinkedIn)

       

      Temat: Dlaczego Customer Journey jest kluczowe do pozyskiwania klientów w Internecie?

      • Czym jest customer journey i dlaczego jest ważne?
      • Jakie są narzędzia i taktyki budowy persony?
      • Jak dobrać najbardziej konwertujące kanały w Internecie?
      • Jakie są najczęściej popełniane błędy przy marketingu sklepów internetowych?

       

      O Ideo Force: Agencja e-marketingowa i e-commerce, która działa na rynku od 1999 roku. Kreuje wizerunki marek, tworzy angażujące treści, zwiększa zasięgi i poprawia konwersje. Firma specjalizuje się w pozycjonowaniu stron, performance marketingu, social media marketingu oraz poprawie użyteczności.

       

       Godz. 20.10    

       Marta Sarnecka (LinkedIn) i Michał Lewandowski (LinkedIn), Samito

       

       

      Temat: Automatyzacja marketingu na pomoc!

      • Jak automatyzacja marketingu pomaga w dbaniu o relacje z klientami?
      • Korzyści wdrożenia rozwiązań automatyzacji marketingu
      • Jakie narzędzia są dostępne na rynku?
      • Automatyzacja marketingu w praktyce - case study i przykłady

       

      O Samito: Oferuje kompleksowe rozwiązania customer experience, które zwiększają sprzedaż w e-commerce. Ich system wykorzystuje narzędzia marketing automation, sales intelligence, technologię rozpoznawania obrazów oraz zaawansowaną analitykę opartą na big data. SAMITO powstało w 2014 roku i jest jedną z najciekawszych spółek na rynku e-commerce z tytułami „Best Tool for E-commerce” oraz „Best Innovation in Technology” przyznanymi w 2019 r. przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.

       

      dodaj do kalendarza

a


 

W tej sekcji znajdziesz retransmisje webinarów, które już się odbyły

Nie udało Ci się obejrzeć transmisji na żywo? Nic straconego! Wkrótce po zakończeniu udostępnimy retransmisję z wydarzenia. Link znajdziesz poniżej.

Webinar 1 - 29 lipca

Pierwsze kroki w sieci. Jakich narzędzi potrzebujesz na start? E-sklep, dropshipping i szybkie płatności w pigułce.

  • Jak łatwo uruchomić e-sklep w modelu abonamentowym (Maciej Cebertowicz, Sky-Shop)
  • Dropshipping: Jak w 3 dni rozpocząć sprzedaż w Internecie nie mając własnych produktów? (Tomasz Cincio, RedCart)
  • Jak rozwiązanie płatności w Twoim sklepie wpływa na jego sukces. (Jarosław Stefański, mBank/payNow)

 

Oglądaj

Ten materiał ma charakter wyłącznie informacyjny. Upowszechniamy go w celu reklamy i promocji mBanku S.A. Nie można traktować go jako wiążącego zobowiązania jakiejkolwiek osoby, w tym mBanku S.A. z jakiegokolwiek tytułu. Materiał nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Szczegółowe informacje na temat konkursu Cyfrowe rewolucje znajdują się w regulaminie