Śledź najświeższe artykuły, rozwijaj się dzięki specjalnym webinarom i planuj kolejne działania dzięki raportom tematycznym

Wszystko, co powinieneś wiedzieć na temat e-commerce znajdziesz w tej sekcji. Zaglądaj tutaj częściej! Co tydzień będziemy dodawać nowe artykuły, a od lipca zamieszczać także zaproszenia na kolejne webinary. Natomiast w sierpniu będziemy mieć dla Was super okazję. Pierwszą w Polsce „szybką randkę” z ekspertami!

 

  Artykuły

Artykuły

Śledź najświeższe artykuły, dzięki nim od A do Z poznasz zagadnienia związane z e-commerce

  Webinary

Webinary

Rozwijaj się dzięki specjalnym webinarom

  Raporty

Raporty

Planuj kolejne działania dzięki raportom tematycznym

a

  Artykuły

  •  

    Jak napisać regulamin sklepu, żeby zabezpieczyć się prawnie
    Katarzyna Zimolzak, Lex Secure - czytaj

     


     

  •  

    Opinie konsumentów - dlaczego warto o nie dbać?
    zespół TrustMate - czytaj

     


     

  •  

    Porzucony koszyk. Co zrobić aby klient dokończył transakcję?
    Katarzyna Górecka, Samito - czytaj

     


     

  •  

    Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym
    Mikołaj Sobieszek, Samito - czytaj

     


     

a

  Webinary

  •  

    Debata: Ekonomiczna pandemia po wirusie, co dalej?

     Prelegent: Paweł Oksanowicz - MUZO FM - oglądaj

     


     

  •  

    Szkoła Gospodarki Cyfrowej Online: CRISIS THINKING: Audyt i budowa strategii online po kryzysie

    Prelegent: Magdalena Euejda, Joanna Blewąska, bluerank - oglądaj

     


     

  •  

    Jak płynnie przenieść biznes stacjonarny do online?

     mBank - oglądaj

     


     

  •  

    Go! eCommerce: Platforma e-commerce w dwa tygodnie. Czy to jest możliwe?

     Prelegent: Przemysław Klajbor, Business Development Executive e-point oglądaj


     

a

  Raporty

  •  

    E-commerce w Polsce 2020 - czytaj


     

  •  

    E-commerce w czasie kryzysu - czytaj


     

  •  

    Akcje promocyjne a prawo - czytaj


     

  •  

    Omni-commerce. Kupuję wygodnie - czytaj


     

Ten materiał ma charakter wyłącznie informacyjny. Upowszechniamy go w celu reklamy i promocji mBanku S.A. Nie można traktować go jako wiążącego zobowiązania jakiejkolwiek osoby, w tym mBanku S.A. z jakiegokolwiek tytułu. Materiał nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Szczegółowe informacje na temat konkursu Cyfrowe rewolucje znajdują się w regulaminie