a

 9 września

 Strategia marketingowa w e-commerce. Jak zbudować markę online? Czego się wystrzegać a o co zadbać?

 

Wiedzą dzielą się:

 

 Godz. 18.30    

 

 Joanna Ceplin (LinkedIn)

 

 Skuteczne strategie w social media - 7 podpowiedzi na 2021 rok

  •  

    Poznaj szczegóły


    • Temat: Skuteczne strategie w social media - 7 podpowiedzi na 2021 rok

      • najnowsze trendy i zmiany w mediach  społecznościowych,
      • gotowe strategie do wdrożenia na Twoich profilach,
      • dlaczego zaangażowanie jest tak ważne i jak je wzbudzić wśród odbiorców, co robić, aby wyróżnić się na tle konkurencji.

       

      O Joannie Ceplin: Ekspert marketingu online, bizneswoman, mentorka. Specjalizuje się w kampaniach e-marketingowych i z sukcesami doradza innym jak efektywnie wykorzystywać siłę mediów społecznościowych. Autorka książki „Uwierz w swoją markę online” oraz wielu kursów. Założycielka Akademii Smart Brand, kompleksowego programu edukacyjnego dla przedsiębiorców. Laureatka konkursu Sukces Roku w kategorii "Innowacyjne działania w komunikacji" za nowatorskie podejście do promowania wydarzeń na żywo w mediach społecznościowych.

 

 Godz. 19.20    

 

 Klaudia Hernik (LinkedIn), Anna Gromańska (LinkedIn), Cube Group

 

 Przygotuj się na drugą falę COVID i przenieś swój biznes do online'u, nawet jeśli nie masz e-commerce!

  •  

    Poznaj szczegóły


    • Temat: Przygotuj się na drugą falę COVID i przenieś swój biznes do online'u, nawet jeśli nie masz e-commerce!

      • Postpandemiczny obraz rynku e-commerce
      • Największe zasoby producentów i jak je wykorzystać?
      • Jak budować relację z producentami zwiększając sprzedaż?
      • Dystrybutor vs Marketplace - który kanał wybrać?
      • Jak zarządzać ruchem i finansować działania marketingowe wspierające sprzedaż?
      • Jak stworzyć strategię lejków sprzedażowych, która zabezpieczy Twój biznes w czasach pandemii
      • Jak strategicznie przygotować się do budowy działu e-commerce - jaki harmonogram przyjąć?

       

      O Agencji Qube: Cube Group to agencja digital marketingowa z nastawieniem na performance i przełożenie działań na efekty biznesowe. Realizuje kompleksowe działania digital – od spójnej i długoterminowej strategii digital, przez planowanie i zakup najlepszych mediów (SEM, PPC i SEO, content marketing, afiliacja, e-mail marketing, programmatic, mobile itd., przygotowywanie kreacji digitalowych, analizę stron WWW (UX, UI), Data Analytics i Data Science, aż po raportowanie efektów i rekomendację, jak je skalować.

 

 Godz. 20.10    

 

 Bartosz Gomółka, BBDO

 (LinkedIn)

 

 Moja firma w sieci: jaką strategię działań przyjąć?

  •  

    Poznaj szczegóły


    • Temat: Moja firma w sieci: jaką strategię działań przyjąć?

      • kluczowe pytania, które pozwolą opracować strategię działań dla mojej marki
      • odbiorcy: po co i jak dookreślić grupę docelową
      • planowanie działań w oparciu o ścieżkę konsumenta: fazy komunikacyjne, narzędzia

       

      O BBDO: BBDO jest częścią BBDO Worldwide, jednej z najbardziej utytułowanych sieci agencji reklamowych na świecie. Specjalizuje się w komunikacji marketingowej 360: tworzy kampanie z obszaru: ATL, BTL, digital, direct marketing, social i PR.

Przeczytaj - to ważne

  • Nasz webinar jest darmowy i nie musisz się wcześniej zapisywać. Pamiętaj o dacie i godzinie - mamy limit 500 miejsc
  • Aby nie zapomnieć o wydarzeniu, możesz:
    • dodać przypomnienie do swojego kalendarza
    • zapisać się na event na naszym FB
  • Aby wziąć udział w webinarze w danym dniu wystarczy, że klikniesz tutaj.
  • Jeśli lubisz działać z wyprzedzeniem to już dziś zadaj pytanie naszym ekspertom. Wyświetlimy je podczas webianaru. Jeśli zabranie na nie czasu na wizji, odpowiemy po zakończeniu spotkania – w FAQ-ach zamieszczonych na tej stronie. Pytanie wyślij na adres cyfrowerewolucje@mbank.pl

Ten materiał ma charakter wyłącznie informacyjny. Upowszechniamy go w celu reklamy i promocji mBanku S.A. Nie można traktować go jako wiążącego zobowiązania jakiejkolwiek osoby, w tym mBanku S.A. z jakiegokolwiek tytułu. Materiał nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Szczegółowe informacje na temat konkursu Cyfrowe rewolucje znajdują się w regulaminie