Karta Mastercard Mobilna to świetna alternatywa dla karty plastikowej. Do płacenia wystarczy tylko telefon. A co najważniejsze, z karty możesz korzystać od razu!

    • dane karty np. numer, datę ważności i kod CVC2, zobaczysz w aplikacji
    • 0 zł za kartę, jeśli w ciągu miesiąca wykonasz nią transakcje o wartości min. 350 zł
    • 0 zł za wypłaty z bankomatów w Polsce, jeśli wypłacasz min. 100 zł (wyszukaj bankomat)
    • skorzystaj z płatności skorzystaj z płatności zbliżeniowych google payapple paygarmin payfitbit pay, swatchpay! lub xiaomi pay. Przekonaj się, jakie to wygodne.

Zamów kartę

 


Tutaj znajdziesz pełną tabelę opłat i prowizji do Twojej karty

  • Karta Mastercard Mobilna jest w 100% bez plastiku

     

    5 gramów – tyle waży przeciętna karta płatnicza. Ten niewielki ciężar dla portfela do kwestia ogromnej wagi dla środowiska.

     

    Karta Mastercard Mobilna działa, jak tradycyjna karta, ale nie czekasz na jej druk i przesłanie. Od razu jest dostępna w Twoim telefonie. I co najważniejsze – pomagasz naszej planecie.

  • Karta Mastercard Mobilna teraz także ze wzorem z okazji festiwalu Great September.

     

    Dowiedz się więcej tutaj.

Jak dodać kartę w telefonie, by nią płacić

Jak zamówić kartę

w aplikacji mobilnej
lub serwisie transakcyjnym

 

zamów kartę

 

Pytania i odpowiedzi

  •  

    Jak sprawdzić dane karty?

    • Dane kart np.: numer karty, datę ważności, 3-cyfrowy kod CVC2 sprawdzisz w aplikacji mobilnej. Wejdź w Produkty->Karty i wybierz kartę, której dane chcesz sprawdzić. Kliknij w ikonę oka w prawym górnym rogu wizerunku karty i wpisz PIN do aplikacji.

  •  

    Jakie ustawienia dla karty możesz zmieniać?

    • Na karcie Mastercard Mobilna możesz bezpłatnie:

       

      • ustawić limity autoryzacyjne na zakupy w internecie, w sklepach stacjonarnych i wypłaty gotówki (również tymczasowe)
      • korzystać z usługi wielowalutowej i płacić we wszystkich walutach (nie musisz otwierać konta walutowego i kupować waluty)
      • zmienić PIN
      • tymczasowo zablokować kartę - skorzystaj z tej funkcji, kiedy nie wiesz gdzie jest Twoja karata (gdy ją znajdziesz, odblokuj ją w serwisie transakcyjnym lub w aplikacji, a karta od razu zadziała)
      • zablokować transakcje:
      • zagraniczne
      • z usługą DCC -kurs przewalutowania niektórych transakcji zagranicznych (w bankomacie lub w sklepie) może być dla Ciebie niekorzystny. Jeśli wyłączysz usługę DCC, odrzucimy taką transakcję
      • z opłatą surcharge – niektóre bankomaty za granicą mogą naliczać dodatkową opłatę za wypłatę gotówki. Jeśli wyłączysz usługę surcharge, odrzucimy taką transakcję.

 

To nie jest oferta. Szczegółowe informacje, w tym warunki naliczania opłat za kartę debetową są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Tabelach stóp procentowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Regulamin kart debetowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnych na www.mBank.pl/indywidualny/karty/karty-debetowe/karta-do-ekonta/

Przy transakcjach bezgotówkowych i wypłatach gotówki kartą, mBank pobiera dodatkowo prowizję za przewalutowanie transakcji. Prowizja (łącznie z marżą) to 5,9% od wartości transakcji lub 3,5% dla transakcji kartą z włączoną usługą wielowalutową. Niższa prowizja nie dotyczy kart Visa payWave wydanych do eKonta PRP. (obowiązuje od 15.12.2021 r.) Szczegółowe informacje oraz warunki korzystania z usługi wielowalutowej dostępne są w „Regulaminie Usługi wielowalutowej w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.” dostępnym na stronie www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/usluga-wielowalutowa/

Opłata interchange dla kart debetowych mBanku wynosi 0,2 % wartości transakcji.

Szczegółowe informacje na temat Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay, Xiaomi Pay i SwatchPAY! znajdują się w Regulaminie korzystania z kart płatniczych mBank S.A. za pośrednictwem urządzeń mobilnych, dostępnym na stronie: https://www.mbank.pl/indywidualny/karty/platnosci-telefonem-zegarkiem/
Szczegółowe informacje, w tym warunki opłat za wypłatę gotówki z bankomatów przy użyciu telefonu są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., dostępnej na https://www.mbank.pl/pomoc/oplaty/interaktywna/ind/, Taryfie prowizji i opłat bankowych mBanku S.A. dla klientów Private Banking dostępnej na: https://www.mbank.pl/pomoc/oplaty/private-banking/aktualna-taryfa/ oraz w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla firm w ramach bankowości w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., dostępnej na https://www.mbank.pl/pomoc/oplaty/interaktywna/fir/
Usługa Google Pay dostępna dla urządzeń mobilnych z systemem Android w wersji Lollipop (5.0) lub nowszej. Android Pay i Google Play to znaki towarowe Google Inc.
Usługa Apple Pay dostępna dla urządzeń mobilnych marki Apple: iPhone 6, iPad (5 generacji), Apple Watch i nowszych modeli urządzeń mobilnych marki Apple, posiadających aplikację Wallet. Apple Pay to znak towarowy należący do Apple Inc.
Usługa Garmin Pay dostępna dla urządzeń mobilnych wskazanych na stronie: https://explore.garmin.com/pl-PL/garmin-pay/

Aktualna lista mOkazji dostępna jest w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej mBanku.
W przypadku mOkazji oferowanych klientom w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej mBanku w ramach promocji własnych Banku, maksymalna wartość jednorazowo naliczonego zwrotu pieniędzy lub wartość innych korzyści w ramach jednej transakcji płatniczej nie może przekroczyć kwoty 1 000 zł.

Jeżeli wartość należnego zwrotu przekroczy 1 000 zł, wówczas kwota zwrotu przekraczająca limit nie jest naliczana i nie jest należna. Zwrot z transakcji nastąpi odpowiednio do 75 dni od daty zaksięgowania transakcji spełniającej warunki tej mOkazji na rachunek klienta, którego jest posiadaczem, i z którego została wykonana płatność za zakupy w mOkazjach.
W przypadku mOkazji oferowanych klientom w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej w ramach promocji własnych Banku połączonych z promocjami partnerów mBanku, korzyści przyznawane przez partnera mOkazji inne niż zwrot na rachunek klienta, udzielane są zgodnie z § 6 pkt.1 Regulaminu programu mOkazje. Jeśli korzyści określone w danej promocji są inne niż zwrot pieniędzy oraz przyznaje je i rozlicza bezpośrednio partner nie stosujemy limitu wartości 1000 złotych przy jednej transakcji płatniczej.
Szczegółowe informacje dotyczące mOkazji określa Regulamin programu mOkazje dostępny na www.mBank.pl/mOkazje

Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, objętych tym materiałem, znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek