wątki: 23 | wypowiedzi: 2

Aktywny w grupach:

mKlient

Ostatnia aktywność

Odnoszę wrażenie, że decydenci mBanku nie odróżniają systemu transakcyjnego banku od słupa ogłoszeniowego.
Komunikaty wysyłane przez bank do klientów powinny dotyczyć tylko spraw istotnych z punktu widzenia bezpieczeństwa środków oraz ostrzegać o ewentualnych utrudnieniach w korzystaniu z usług banku, a nie być bankowym rozszerzeniem fejsbuka!
O ile byłem w stanie tolerować fakt, że po zalogowaniu do banku przy pomocy komputera wyświetlała mi się informacja, że mam jakieś nieprzeczytane wiadomości od banku (bo wystarczyło kilka kliknięć myszką by sprawdzić co te wiadomości zawierają), to dosłownie krew mnie zalewa gdy na smartfonie wyświetla mi się komunikat, że w systemie transakcyjnym czeka na mnie jakaś wiadomość od banku, a gdy zaniepokojony zaloguję się to czytam, że bank proponuje mi jakąś grę lub chce się pochwalić, że w jakimś sponsorowanym przez siebie rankingu zajął pierwsze miejsce!
Dla pełnego zrozumienia sytuacji: ze względów bezpieczeństwa aplikację mBanku (wraz z wszystkimi innymi aplikacjami bankowymi) mam zainstalowaną w wydzielonej przez aplikację My Knox części pamięci smartfona co powoduje, że każdorazowo by sprawdzić co zawiera wiadomość wysłana do mnie przez mBank, muszę najpierw zalogować się do My Knoxa, a dopiero potem do mBanku.
Można więc sobie wyobrazić moją wściekłość, gdy po podwójnym zalogowaniu dowiaduję się, że ta "ważna wiadomość od banku" to zwykły spam!!!
Nawołuję kierownictwo mBanku do otrzeźwienia i zaprzestania takich praktyk, bo podrywają one zaufanie klientów do banku i działają na szkodę banku gdyż u klientów rodzą przekonanie, że te komunikaty są zwykłym spamem i nie niosą żadnych ważnych informacji!