Wybierz najwygodniejszy dla siebie sposób kontaktu z mBankiem:

  • Serwis transakcyjny,
  • mLinię banku dostępną 24h na dobę, 7 dni w tygodniu,
  • Punkt placówki banku,
  • Konsultanta komunikującego się w polskim języku migowym

 

 

 

Na bieżąco wprowadzamy udogodnienia dla klientów z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Jeśli dotyczy to Ciebie powiedz nam o tym wypełniając oświadczenie. Zapewnimy Ci wówczas najwygodniejszą obsługę. 

 

 

Oświadczenie - Zgoda na przetwarzanie danych o niepełnosprawności

Poinformuj nas o swojej niepełnosprawności

Złóż oświadczenie podczas rozmowy z konsultantem mLinii 

Złóż oświadczenie podczas rozmowy z konsultantem PJM. Ta forma kontaktu dedykowana jest dla klientów, którzy posługują się polskim językiem migowym. 

Udaj się do oddziału i podpisz oświadczenie.

Wydrukuj  oświadczenie i wyślij pocztą na adres:

mBank S.A.

Bankowość Detaliczna

Skrytka Pocztowa 2108

90-959 Łódź 2

Zamów bezpłatnie kuriera, który dostarczy dokument do podpisu.

Kuriera zamówisz dzwoniąc na mLinię lub łącząc się z konsultantem PJM.

 

Dlaczego warto podpisać zgodę?  

  • możliwość korzystania w serwisie transakcyjnym ze specjalnej zakładki dla osób   niesłyszących komunikujących się w PJM,
  • podejmowanie przez bank niestandardowych działań w przypadku pojawiających się trudności,
  • właściwa reakcja banku na potrzeby wynikające z niepełnosprawności.