powrótPowrót do strony głównej forum

Google Chrome- problem z logowaniem

Witajcie,
kolejny już raz spotkał mnie problem z poprawnym zalogowaniem się do serwisu. Problem wydaje się występować wyłącznie w przeglądarce Chrome. Po wpisaniu id i hasła otrzymuję komunikat:
"Nastąpił bład podczas pobierania zasobów mBanku. Mogły one zostać zablokowane przez firewall, proxy albo konfigurację przeglądarki. Naciśnij Ctrl+F5 lub Ctrl+Shift+F5 by spróbować jeszcze raz"

Ktoś spotkał się już z podobnym utrudnieniem?

Pzdr. N.


Używam chrome i nigdy nie spotkałem się z takim problemem - wychodzi na to, że masz jakiś lokalny problem.


Mam to samo po zainstalowaniu dzisiaj aktualizacji Chrome-a.


Właśnie teraz problem pojawił się u mnie.
Chrom nie restartowany od kliku dni (a do mBanku się logowałem wczoraj normalnie) więc raczej to nie wina aktualizacji przeglądarki...


Reklamy w serwisie transakcyjnym.


U mnie wyłączenie uBlocka rozwiązało problem. Choć to słabo.


U mnie od wczoraj serwis transakcyjny już działa normalnie z włączonym ublockiem. ;)


U mnie też przez 2 dni występował ten sam problem, przeglądarka IE11. To chyba jakaś zadyszka w systemie mbanku, a nie u nas. Na drugim komputerze to samo, ale dziś już można się logować normalnie. Nie działały też rozwijalne listy w przelewach podatkowych.