powrót

Nowości w Centrum Zadań Przedsiębiorcy

Miło nam ogłosić, że w lutym w Centrum Zadań Przedsiębiorcy pojawią się dwie nowości.
Pierwsza z nich to Firmowy Asystent Płatności, który co miesiąc przygotuje dla klientów gotowe propozycje cyklicznie wykonywanych przez nich płatności. Będą to wypełnione przez bank  zadania sugerowanych płatności, które w prosty sposób pozwalają na wykonanie przelewu – wystarczy kliknąć „Zapłać” i zatwierdzić płatność. Samą formatkę oczywiście przed wykonaniem przelewu można edytować i w razie potrzeby zmienić: kwotę płatności, tytuł lub jej termin.
Funkcjonalność Asystenta Płatności jest integralną częścią Centrum Zadań, co oznacza, że klient nie musi wykonywać żadnej akcji celem jej aktywacji. Korzystanie z Asystenta płatności jest bezpłatne.

Asystent płatności

Druga z naszych nowości ma ułatwić wprowadzanie kwot do zadań płatności ZUS i jest odpowiedzią na głosy naszych klientów. Część przedsiębiorców ma problem z ustaleniem dokładnych kwot składek, jakie powinni opłacać. Zdecydowana większość klientów firmowych opłaca standardowe składki:

  • preferencyjne w przypadku nowych działalności
  • minimalne składki dla przedsiębiorców
  • wyłącznie składkę zdrowotną

Właśnie dla tej grupy przygotowaliśmy ułatwienie, ponieważ najbardziej popularne składki zostały uwzględnione w szablonach cyklicznego zadania płatności do ZUS. Wystarczy, że przedsiębiorca wybierze obowiązującą go opcję, a system automatycznie uzupełni wybrane składki. Wysokości składek są aktualizowane raz do roku i ma to miejsce właśnie w lutym (płatność za ZUS styczniowy). Klient po zatwierdzeniu nowych składek, będzie miał je uzupełniane w kolejnych miesiącach automatycznie. W przypadku wykonania wpłat w innej wysokości, wciąż jest możliwość wpisania własnych składek w Ustawieniach Centrum Zadań.

Szablony ZUS

Szablony ZUS

Kategorie:

Firmy