powrót

Kurs Bezpiecznej Jazdy z Supermarketem Ubezpieczeń Samochodowych

Kurs Bezpiecznej JazdyW konkursie mogą wziąć udział Klienci, którzy między 07 kwietnia a 28 kwietnia zakupią polisę samochodową OC i AC wraz z przynajmniej czterema ubezpieczeniami dodatkowymi oraz prześlą najciekawsze hasło reklamowe łączące Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych mBanku z bezpieczną jazdą. Nagrodami głównymi
w tym konkursie są kursy w Akademii Bezpiecznej Jazdy w Warszawie
.


Aby zostać dobrym i bezpiecznym kierowcą nie wystarczy zdanie egzaminu na prawo jazdy. Dopiero praktyka
i codzienne weryfikowanie naszych umiejętności na drogach pozawala na zdobycie niezbędnego doświadczenia. Kurs bezpiecznej jazdy pozwala kierowcom podnieść swoje kwalifikacje z zakresu bezpieczeństwa i nabyć pewności w prowadzenia samochodu. Opanowanie odpowiedniej techniki jazdy wyrabia odruchy, które przydają się
w sytuacjach zagrożenia. Instruktor pokazuje sposoby wychodzenia z opresji, zapoznaje z najbardziej typowymi sytuacjami, które w rzeczywistych warunkach mogą prowadzić niejednokrotnie do poważnych wypadków. Kursant może zweryfikować swoje umiejętności, w bezpiecznych warunkach sprawdzić, czym jest poślizg, zobaczyć, jakim prawom fizyki podlega auto oraz jeżeli chce, przetestować swój własny samochód.
Kierowca po kursie „Bezpiecznej Jazdy z Supermarketem Ubezpieczeń Samochodowych” nauczy się wcześniej rozpoznawać zagrożenie oraz pozna metody jego unikania. Na tym zależy również ubezpieczycielom. Bezpieczna jazda przekłada się, bowiem na cenę polisy ubezpieczeniowej. W dłuższym okresie brak wypadków powoduje obniżenie kosztów dla ubezpieczyciela, a Klient otrzymuje dodatkowo zniżki za bezwypadkową jazdę. Ponadto świadomość swoich umiejętności, możliwości samochodu oraz wiedza, jak radzić sobie w sytuacjach zagrożenia jest dla każdego kierowcy bezcenna.
Szczegóły konkursu Bezpieczna Jazda Z Supermarketem Ubezpieczeń Samochodowych znajdują się w regulaminie dostępnym na stronie mBanku.

Za wdrożony model Supermarketu jego twórcy otrzymali już kilka nagród, m. in. ALICJA 2007 -  nagroda dla najlepszego produktu finansowego miesięcznika Twój Styl, EUROPRODUKT – w konkursie pod patronatem Ministerstwa Gospodarki oraz „Indywidualność Rynku - Merkury 2007” w kategorii produkt za wyjątkowy projekt finansowo-ubezpieczeniowy.
Ostatnio otrzymał także tytuł Hit Roku oraz Rekomendację Gazety Bankowej w kategorii Rozwiązanie informatyczne w organizowanym przez ten tygodnik konkursie dla instytucji finansowych.