Nasz konkurs na reklamę mBanku wchodzi w najgorętszą fazę. Przed uczestnikami mFestiwalu 7 ostatnich dni walki o głosy Internautów, a przed Komisją Konkursową – czas ostatnich debat nad zgłoszonymi filmami i plakatami.
Niech liczby posłużą za podsumowanie dotychczasowych 54 dni trwania mFestiwalu:
• 234 zgłoszone filmy, z czego 122 Komisja dopuściła do konkursu;
• 550 zgłoszonych plakatów, z czego 352 dopuszczono do konkursu;
• Ponad 6000 komentarzy dodanych pod zgłoszonymi pracami;
• Ponad 140 000 oddanych głosów;
• Niemal 6000 zarejestrowanych kont na mFestiwal.pl;
• Serwis www.mFestiwal.pl zanotował już ponad 1.5 miliona odsłon, a odwiedziło go ponad 110 000 unikalnych użytkowników;
• Na stronie mFestiwalu gościliśmy Internautów z tak odległych zakątków świata, jak: Uganda, Tajlandia, Kuwejt, Laos czy Mauritius.
W trosce o przejrzyste, uczciwe i sprawiedliwe warunki rywalizacji Komisja mFestiwalu wprowadziła ograniczenie możliwości głosowania tylko do zalogowanych użytkowników serwisu mFestiwal.pl. Mamy jednak nadzieję, że nie powstrzyma Was to przed wyrażeniem Waszego zdania w głosowaniu.
Zajrzyjcie na www.mFestiwal.pl, zalogujcie się i oceńcie kreatywność uczestników. Głosujcie na swoich faworytów, bo każdy głos może być decydujący!