powrót

Najłatwiejszy proces w świecie...

czyli jak mBank mobile reaguje na potrzeby Klientów i jako pierwszy w Polsce daje możliwość przeniesienia numeru do swojej sieci bez wychodzenia z domu.

Na początku było UKE (Urząd Komunikacji Elektronicznej), który narzucił na operatorów komórkowych obowiązek umożliwienia swoim Klientom zmiany operatora i zachowania dotychczasowego numeru telefonu. Płacz, lament i zgrzytanie zębami, ale jak mus to mus.
Tak właśnie było, mBank mobile uruchomił proces, najpierw pilotażowo w jednym mKiosku – od razu pojawiła się lawina komentarzy na mBankowym forum, że to kpina, że Klientów się w „bambuko robi” , itd., itp. Potem proces uruchomiono we wszystkich mKioskach, ale znów głosy niezadowolonych Klientów grzmiały, że za długo, że bezsensu, w ogóle ble.

mEkipa z zespołu mobile, cały czas miała w głowie proces idealny, w którym nic nie trzeba robić, nigdzie nie trzeba chodzić, wystarczy kilka „klików” i już można przenieść swój numer i korzystać z najtańszej oferty na rynku. Co więcej nie tylko „miała w głowie”, ale cały czas pracowała nad takim rozwiązaniem.

I oto jest. Totalna nowość na polskim rynku, prosto, wygodnie, z darmową dostawą do Klienta.

Wszystko załatwiasz w 3 krokach:

1)    wypełniasz elektroniczny wniosek.
2)    Przyjeżdża do Ciebie Kurier z dokumentami i kartą SIM.
3)    Dzwonisz najtaniej w mBank mobile.

 


Przed przystąpieniem do przenoszenia musisz być "zarejestrowanym użytkownikiem"  i mieć włączony telefon z numerem, który przenosisz.
W przypadku telefonów "na kartę" należy zarejestrować się na stronie swojego dotychczasowego operatora. Jeśli masz telefon z podpisaną umową (mix, abonament) nie jest konieczna dodatkowa rejestracja.
Nie ma znaczenia, czy chcesz przenieść telefon działający w ofercie pre-paid (na kartę), czy post-paid (abonament). W pierwszym kroku wypełniasz prosty wniosek, klikasz przycisk pobierz kod SMS, a po kilku chwilach na numer, który przenosisz otrzymujesz SMS z kodem. Wysłanie SMS-a jest konieczne w celu weryfikacji, czy faktycznie posiadasz numer, który chcesz przenieść. Po wpisaniu tego kodu w odpowiednie pole, wniosek jest złożony!
Następnie oczekujesz na kontakt ze strony firmy kurierskiej, która dzwoni do Ciebie i umawia spotkanie w wybranym przez Ciebie miejscu. Na to spotkanie koniecznie zabierz ze sobą dokument tożsamości, podany we wniosku, gdyż kurier ma obowiązek zweryfikowania Twojej tożsamości. Kurier daje Ci do podpisu dokumenty. Po ich podpisaniu, jeden egzemplarz z kartą SIM trafia do Ciebie, drugi zabiera kurier w celu odesłania do mBank mobile.
Z chwilą otrzymania dokumentów przez mBank mobile otrzymasz SMS z potwierdzeniem złożenia wniosku.
Koniecznie pamiętaj, że Twoje konto telefoniczne musi być zasilone odpowiednimi środkami umożliwiającymi przeniesienie numeru w przypadku oferty na kartę, zaś w opcji abonamentowej koszt przeniesienia zostanie doliczony do Twojego rachunku telefonicznego. Koszt przeniesienia ustala dotychczasowy operator, najczęściej wynosi ok. 50 zł. W ciągu 7 dni (dla oferty prepaid) od otrzymania dokumentów przez mBank mobile, dostaniesz SMS z informacją o tym, że Twój numer działa w nowej sieci i możesz dzwonić za 10 gr/min i SMS-ować za 5 gr/SMS.
Czy to nie jest najłatwiejszy proces na świecie? Przekonaj się, że jest.




Więcej o mBank mobile

Regulamin przeniesienia