powrót

Konkursowo Ósemkowo

I kolejne urodziny za nami ...

Co do konkursu otrzymałam różne sygnały, że za krótko, że nie w tym czasie. Wezmę pod uwagę przy organizowaniu kolejnego :) Niestety ze wzgledów prawnych nie można zmieniać zasad w trakcie trwania.

Jeśli chodzi o odpowiedzi to przyznam, że szybkość otrzymywania odpowiedzi niejednokrotnie mnie zaskoczyła. Było tez kilka odpowiedzi na pytania opisowe, które na pewno dały nam do myślenia.

Jednak do rzeczy, czyli kilka interesujących wypowiedzi :)

Jeśli mBank byłby osobą to jakie cechy byś mu przypisał i dlaczego?
1.    Ambicja - Gdy umiera wola, umiera i ambicja [Stefan Pacek]
2.    Cierpliwość - Geniusz to tylko sprawa cierpliwości. [George-Louis Leclerc de Buffon]
3.    Grzeczność - Grzecznością więcej wskórasz niż surowością.[Ezop]
4.    Inteligencja - Być inteligentnym to bardzo męczące. [Henri Bergson]
5.    Mądrość - Mądrością i karnością gardzą tylko głupcy. [Księga przysłów]
6.    Odpowiedzialność - Ceną wielkości jest odpowiedzialność. [Winston Churchill]
7.    Ostrożność - Ostrożność jest macochą mądrości. [Karel Konrád]
8.    Uczciwość - Uczciwość jest cnotą, która dużo kosztuje. [Karol Irzykowski]

Co podoba Ci się, a co nie podoba w sposobie komunikacji z mBankiem?
Nie podobają mi się marudy na forum :) Człowiek chce sobie poczytać o ofercie mBanku a tam tylko narzekania na wpłatomaty :)
A tak poważnie to każdy z kanałów komunikacji spełnia dla mnie inną rolę i wydaje mi się, że spełnia ją dobrze.
Po kolei:
forum - marudzenie, luźna wymiana opinii
blog - informacje o nowych produktach, informacje sprawdzone, ale podane w mniej oficjalny sposób
mLinia - całkowicie formalne sprawy, korzystam raczej rzadko, bez żadnych problemów
internet - codzienna obsługa konta

Jedyną rzeczą odnośnie komunikacji z mBankiem do której mam uwagi to czas oczekiwania na wszelkie przesyłki z mBanku, czas zawarcia/wypowiedzenia umowy.

Jeśli mBank byłby osobą to jakie cechy byś mu przypisał i dlaczego?
- odwaga- wprowadzenie ofert, których nikt wcześniej nie odważył się wprowadzić
- kokieteria- podejmowanie działań, które mają spowodować zainteresowanie klientów
- ambicja- ciągłe doskonalenie oferty, przyciągnięcie 2mln klientów

Czego byś nie kupił przez internet i dlaczego?
Żony, bo trzeba zobaczyć Ją organoleptycznie ;-)

Teraz na koniec pełna lista zwycięzców.

Nagroda I (plecak mBank, kubek, długopis, etui na CD, brelok, smycz i mBankowe wino)
Łukasz Gruszka – Kraków
Marcin Midura – Warszawa
Piotr Szpunar
Łukasz Tupko –Murowana Goslina
Daniel Burzawa – Stargard Szczeciński
Przemysław Basiak – Warszawa
Rafał Seniuta – Kraków 
Adam Kania – Miechów

Nagrody II – VIII (zestaw A - kubek, torba na zakupy, brelok, smycz, latarka i etui na CD
                               zestaw B - kubek, torba na zakupy, brelok, długopis, smycz, latarka)
Katarzyna Racewicz – Łódź
Elżbieta Grządziel – Elżbieta Grządziel
Łukasz Gruszka – Kraków
Marcin Sowa – Poznań
Rafał Seniuta – Kraków
Przemek Basiak – Warszawa
Łukasz Tupko – Murowana Goślina
Łukasz Tydman – Gdańsk
Piotr Szpunar –
Michalina Burdziak – Stargard Szczeciński
Grzegorz Grządziel – Gryfice
Krzysztof Nejman – Kraków
Marcin Midura – Warszawa
Marcin Wrzosok –Bielsko-Biała
Jakub Kopkowski – Grudziądz
Paweł Dederko – Katowice