powrót

Wycofanie usługi Konto MOBILE


W związku z zakończeniem działalności przez operatora telefonii komórkowej mBank mobile w dniu 30.11. 2014 r., informujemy o wyłączeniu usługi Konto MOBILE z dniem 1 grudnia 2014 r.


Jednocześnie informujemy, że po wypełnieniu odpowiedniego formularza operator dokona zwrotu niewykorzystanych środków zgromadzonych na kontach pre-paid klientów, którzy do tej pory korzystali z jego usług oraz zarejestrowali numer u operatora.
Szczegóły dotyczące:
- zwrotów środków dostępne są TUTAJ
- rejestracji numeru dostępne są TUTAJ

Wyjaśniamy także, że aktywowane minuty (czyli te, które zasiliły stan karty pre-paid), zebrane w ramach promocji „Minuty na Bank” na Koncie MOBILE, będą zwracane w ramach procedury zwrotów. Z kolei minuty nieaktywowane, pozostałe na koncie MOBILE, nie będą podlegały wymianie czy zwrotowi.

Serdecznie dziękujemy wszystkim użytkownikom Konta MOBILE za zaufanie oraz wieloletnią współpracę, w czasie której staraliśmy się wspólnie z operatorem zapewnić najwyższą jakość świadczonych usług. Informujemy także, że operator przedłużył możliwość przeniesienia numeru do innej sieci do 31 grudnia br. Numer w mBank mobile nie będzie aktywny, jednak wciąż będzie można dokonać jego rejestracji oraz przeniesienia do innego operatora.

Odpowiedzi na pytania dotyczące zakończenia działalności można znaleźć na www.mbankmobile.pl