powrót

BRE Bank dla Rybnika

BRE Bank i miasto Rybnik podpisały umowę na prowadzenie kompleksowej
obsługi bankowej w latach 2011 – 2016. Budżet Rybnika to prawie 500 milionów
złotych. BRE będzie obsługiwać będzie łącznie 114 jednostek organizacyjnych
miasta.

BRE Bank wygrał przetarg na prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu
miasta Rybnik w latach 2011-2016. Zwycięska oferta została przygotowana przez
oddział korporacyjny Rybnik.

Obsługa budżetu będzie prowadzona w 114 jednostkach organizacyjnych miasta.
Według szacunków BRE Banku współpraca z miastem oznacza ok. 270 tys. operacji
rocznie. Dodatkowo, w ramach przejmowanej obsługi budżetu, BRE udzieli Urzędowi
Miasta Rybnik 10 mln zł kredytu w rachunku bieżącym.

Udział BRE w finansowaniu jednostek samorządu terytorialnego na koniec 2010 roku
osiągnął 4,1 proc., w porównaniu z 1,2 proc. w czerwcu i 0,1 proc. w
analogicznym okresie roku ubiegłego. W samym IV kwartale ubiegłego roku kredyty
dla podmiotów sektora publicznego w BRE Banku wzrosły o 33,2 proc.

Oferta BRE Banku dla sektora publicznego to szeroka gama produktów, od
podstawowych rozwiązań z zakresu zarządzania finansami, rachunków i rozwiązań do
płatności masowych, przez produkty kredytowe stworzone na potrzeby jednostek
samorządu terytorialnego oraz produkty depozytowe umożliwiające lokowanie
nadwyżek finansowych i zarządzanie płynnością.


Więcej o ofercie BRE Banku dla jednostek samorządu terytorialnego

Kategorie:

MSP i Korporacje