powrót

Kolejni Klienci BRE Private Banking & Wealth Management obsługiwani w nowym serwisie bankowym

Informujemy, że 22 października 2012 r. rachunki kolejnej grupy Klientów BRE Private Banking & Wealth Management zostały przeniesione do nowego serwisu bankowego. Klienci, których dotyczyła zmiana, otrzymali korespondencję listowną. Dzięki migracji, zamożni Klienci zyskują między innymi dostęp do nowoczesnej bankowości elektronicznej.Dzięki przenoszeniu rachunków Klientów BRE Private Banking & Wealth Management do obsługi w serwisie bankowym MultiBanku (będącego częścią BRE Banku), Klienci mogą korzystać nie tylko z kompleksowej obsługi doradców, ale też z zaawansowanych rozwiązań bankowości transakcyjnej, rozbudowanej sieci placówek MultiBanku i całodobowej infolinii (0801 637 666 lub +48 42 637 6660).Informujemy, że Klienci, których rachunki zostały wyznaczone do kolejnych etapów migracji, otrzymują wcześniej korespondencję, w której znajdują się niezbędne informacje o zmianach, w tym o terminie migracji. Bank przekazuje również nowe numery rachunków bankowych. Klienci, którzy do tej pory nie otrzymali informacji o przeniesieniu ich rachunku do nowego serwisu, są nadal obsługiwani na standardowych warunkach.Na stronach internetowych BRE Banku dostępne są odrębne przyciski logowania do dwóch serwisów bankowości elektronicznej:
Logowanie do iBRE – serwisu powiązanego z dotychczasowym systemem bankowym 
Logowanie PB&WM – nowego serwisu bankowego, obsługującego rachunki BRE Private Banking & Wealth Management ze zmienionymi numerami.
Jeśli do tej pory nie otrzymali Państwo informacji o nowych numerach rachunków, prosimy o cierpliwość i dalsze korzystanie z platformy iBRE. W innym wypadku prosimy korzystać z nowego serwisu bankowego.

Kategorie:

MSP i Korporacje