powrót

Contact Center - wsparcie użytkowników systemówbankowości elektronicznej

Mając na względzie zapewnienie Klientom najwyższej jakości obsługi oraz informacji o usługach realizowanych poprzez systemy bankowości elektronicznej, BRE Bank SA uruchomił centralną infolinię dla użytkowników elektronicznych kanałów dystrybucji. Contact Center jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:30, pod numerem telefonu 0 801 273 273 (całkowity koszt rozmowy jak za jeden impuls) lub 042 664 74 00 (dla tel. kom. i połączeń międzynaraodowych).
W dniu 2 czerwca 2008 zadania realizowane dotychczas przez administratorów w Państwa oddziale, zostaną przekazane do Contact Center.
Contact Center prowadzi obsługę w następujących obszarach:



Udzielanie informacji dotyczących produktów i usług oraz zleceń realizowanych poprzez systemy bankowości elektronicznej iBRE oraz BRESOK. Contact Center realizuje również usługę "Udzielanie przez telefon informacji o stanie rachunku" na podstawie Zintegrowanej Umowy Rachunku Bankowego (ZURB), oraz umów o korzystanie z systemów iBRE i BRESOK. W celu uzyskania tego typu informacji wymagane jest podanie hasła zgodnego z załącznikiem do umowy.

Obsługa techniczna - obsługa zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych.


Obsługa tokenów - realizacja wszelkich spraw związanych z obsługą tokenów.


Obsługa pozostałych zgłoszeń związanych z działaniem Contact Center i obsługiwanymi kanałami elektronicznymi.

W trosce o bezpieczeństwo Państwa danych oraz o szybką i skuteczną obsługę Państwa zgłoszeń, dotyczących systemów bankowości elektronicznej, zachęcamy do korzystania z nowego kanału kontaktu z naszym Bankiem. Od momentu uruchomienia obowiązki obecnych administratorów w Państwa oddziale realizowane będą wyłącznie przez Contact Center - uzyskanie informacji lub obsługa w zakresie opisanym powyżej możliwa będzie tylko pod podanymi numerami telefonów.

Kategorie:

MSP i Korporacje