powrót

Zaprzestanie przez Bank świadczenia usługi telefonicznychpowiadomień o odmowie realizacji zleceń składanych w ramach systemów bankowości elektronicznejiBRE oraz BRESOK

Uprzejmie informujemy, że z dniem 1 września 2008 r. BRE Bank zaprzestaje
telefonicznego informowania Klientów o odmowie realizacji zleceń składanych w
ramach systemów bankowości elektronicznej iBRE oraz BRESOK.


Przypominamy, że od dnia 1 lutego 2008 r. BRE Bank SA oferuje usługę polegającą
na automatycznym przekazywaniu przez Bank powiadomień o odmowie realizacji
zleceń składanych przy wykorzystaniu systemów iBRE oraz BRESOK:

na wskazany przez Klienta numer faksu (odpłatnie) albo

na wskazane przez Klienta adresy poczty elektronicznej (bez dodatkowych
opłat).




Regulamin świadczenia przez BRE Bank SA usługi powiadomień w ramach systemów bankowości elektronicznej







Wniosek o udostępnienie usługi powiadomień w ramach internetowego systemu bankowości elektronicznej








Wniosek o udostępnienie usługi powiadomień w ramach nieinternetowego systemu bankowości elektronicznej



 

W ramach usługi, powiadomienia są przesyłane przez Bank nie rzadziej niż co
piętnaście minut w formie informacji zbiorczej o wszystkich zleceniach, których
realizacji Bank odmówił (pod warunkiem, że w ciągu danych 15 minut nastąpiła
odmowa realizacji jakiegokolwiek zlecenia złożonego za pośrednictwem systemu
bankowości elektronicznej). Wśród informacji, które są prezentowane na
powiadomieniach znajdują się dane pozwalające zidentyfikować zlecenia, których
realizacji Bank odmówił, powody tych odmów oraz zbiorcze liczby odrzuconych
zleceń.

1. Usługa powiadomień o odmowie realizacji zleceń wysyłanych na wskazany przez
Klienta numer faksu:



warunkiem uruchomienia usługi jest złożenie przez Klienta wniosku o
udostępnienie usługi (formularz poniżej) i akceptacja złożonego wniosku przez Bank,
z tytułu świadczenia usługi Bank pobiera opłatę w wysokości 0,50 PLN za każde
wygenerowane powiadomienie.


2. Usługa powiadomień o odmowie realizacji zleceń wysyłanych na wskazane
przez Klienta adresy poczty elektronicznej:



usługa realizowana jest w ramach umów o usługi bankowości elektronicznej iBRE
lub BRESOK bez dodatkowych opłat,
warunkiem uruchomienia usługi jest:


w systemie bankowości internetowej iBRE:


aktywowanie i parametryzacja usługi przez kontrolera systemu iBRE działającego
po stronie Klienta,
w przypadku gdy po stronie Klienta nie działa kontroler systemu iBRE –
zawnioskowanie do Banku za pomocą wewnątrzsystemowej poczty elektronicznej
systemu iBRE o udostępnienie usługi (z podaniem adresów poczty elektronicznej,
na które mają być wysyłane powiadomienia oraz oznaczenie języka, w którym powiadomienia mają być generowane) i akceptacja wniosku przez Bank,


w systemie bankowości elektronicznej BRESOK:


aktywowanie i parametryzacja usługi przez kontrolera systemu BRESOK
działającego po stronie Klienta.






W przypadku wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt z Contact Center w godzinach
8:00 - 18:30, pod numerem telefonu 0 801 273 273 (całkowity koszt rozmowy jak za
jeden impuls) lub 022 526 7273 (dla tel. kom. i połączeń międzynaraodowych).




Kategorie:

MSP i Korporacje