powrót

Zasady anulowania i modyfikacji płatności zagranicznych wychodzących,realizowanych za pośrednictwem platformy iBRE

W trosce o zapewnienie bezpieczeństwa oraz najwyższych standardów obsługi
płatności zagranicznych wychodzących, zlecanych za pośrednictwem internetowej
platformy bankowości elektronicznej iBRE, BRE Bank uprzejmie przypomina
podstawowe zasady anulowania oraz modyfikacji takich zleceń.
Jeśli płatność zagraniczna znajduje się w statusie „W realizacji” bądź „Oczekujące
na środki” i zaistnieje konieczność anulowania lub modyfikacji (korekty
wprowadzonych danych), niezbędne jest dla obu tych przypadków anulowanie
zlecenia. Operację tę przeprowadza się samodzielnie, poprzez wybranie opcji „Wycofaj
z realizacji”. W zależności od potrzeby, można następnie prawidłowo
wprowadzić zlecenie, jeśli powodem anulowania transakcji było błędne
wprowadzenie danych.
Jeśli płatność zagraniczna znajduje się w statusie „Realizowane” bądź „Zaksięgowane”,
w celu jej anulowania lub modyfikacji niezbędne jest skierowanie reklamacji do
właściwego Oddziału Korporacyjnego BRE Banku, ponieważ zlecenie to zostało już
przetworzone przez Bank i nie może podlegać zmianom. Z uwagi na bezpieczeństwo
realizowanych przez naszych Klientów płatności zagranicznych, konieczne jest
wówczas, aby reklamacja była podpisana przez osoby upoważnione, zgodnie ze
złożonymi w Oddziale Korporacyjnym wzorami podpisów.
Opłaty za takie reklamacje pobierane są przez BRE Bank zgodnie z aktualną
Taryfą
prowizji i opłat bankowych.Z uwagi na fakt, iż skuteczność realizacji dyspozycji anulowania, lub
modyfikacji do zleceń już przetworzonych, zależna jest też od jej wykonania
przez bank beneficjenta, gorąco rekomendujemy naszym Klientom, aby ich
przeprowadzanie odbywało się - w miarę możliwości - jeszcze po stronie Klienta
BRE Banku, zanim zlecenie zostanie przetworzone przez Bank.
 

Kategorie:

MSP i Korporacje