powrót

Nowa możliwość identyfikacji w Contact Center

8 grudnia 2010 roku pojawi się pod dotychczasowymi numerami telefonów do
Contact Center: 0 810 273 273 oraz 42 664 74 00 zmieniony telefoniczny kanału
dostępu IVR. Dzięki tym zmianom Klienci BRE Banku otrzymają możliwość szybszej
i dokładniejszej identyfikacji pytań i problemów w Contact Center BRE.

Część automatyczna naszego Contact Center pozostała podzielona na trzy obszary
tematyczne:

bankowość elektroniczna
bankowość transakcyjna
platforma wymiany walut iBRE FX


W ramach opcji "bankowość elektroniczna", jak dotychczas, można uzyskać informacje
o kwestiach związanych z działaniem systemów bankowości elektronicznej iBRE,
BRESOK, a także Multicash.

Opcja "bankowość transakcyjna" jako element zmienionego IVR daje możliwość uzyskania
informacji na temat zarządzania należnościami, produktów collect czy też
konsolidacji sald na rachunkach.

Opcja "iBRE FX" daje możliwość bezpośredniego połączenia z pracownikami BRE Banku,
którzy udzielą informacji w zakresie wymiany walut oraz modułu iBRE FX.

Zachęcamy do korzystania z identyfikacji w Contact Center za pomocą identyfikatora i
PIN-u. Identyfikator i PIN jest dostępny w ramach platformy bankowości
internetowej iBRE, po zalogowaniu, na stronie głównej w zakładce „PIN do Contact
Center”. Identyfikacja użytkownika w Contact Center pozwala na
szybszą i dokładniejszą obsługę zapytań.

Kategorie:

MSP i Korporacje