powrót

Zmiana numerów rachunków Klientów BRE Private Banking & Wealth Management oraz systemu bankowości internetowej

Miło nam poinformować, że już od 17 października 2011 roku obsługa Klientów BRE Private Banking & Wealth Management prowadzona będzie w nowym systemie bankowym służącym do obsługi rachunków. Decyzja o zmianie systemu została podyktowana chęcią zaoferowania Klientom BRE Private Banking & Wealth Management najnowocześniejszych i wygodnych narzędzi ułatwiających dysponowanie środkami pieniężnymi. System bankowości internetowej powiązany z nowym system bankowym umożliwia zakładanie korzystnie oprocentowanych rachunków oszczędnościowych, a także samodzielne inwestowanie na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie poprzez możliwość skorzystania z Usługi Maklerskiej. Zaprojektowaliśmy także nowy kanał komunikacji z Bankiem poprzez Centrum Telefoniczne Private Banking, gdzie przez całą dobę wyspecjalizowany ekspert będzie służył pomocą zarówno w sprawach informacyjnych jak i transakcyjnych. Nowy system bankowy umożliwi Klientom BRE Private Banking & Wealth Management dokonywanie wpłat i wypłat zarówno w placówkach BRE Private Banking & Wealth Management, jak też we wszystkich placówkach MultiBanku w Polsce. Dodatkowo, pozwala na dokonywanie wypłat bezprowizyjnie ze wszystkich bankomatów w kraju i na świecie.Jednocześnie Klienci BRE Private Banking & Wealth Management nadal będą mogli realizować swoje zlecenia na dotychczasowych zasadach, kontaktując się ze swoim opiekunem rachunku BRE Private Banking & Wealth Management. Prosimy o zapoznanie się z Tabelą funkcjonalności informującą o tym, z jakich usług można skorzystać w poszczególnych kanałach dostępu. Tabela jest dostępna także u opiekuna Państwa rachunku.
Jednocześnie pragniemy poinformować, iż w związku z wprowadzeniem nowej platformy konieczna będzie zmiana dotychczasowych numerów rachunków – o czym zostaniecie Państwo szczegółowo poinformowani w korespondencji listownej.
Proces przenoszenia Klientów BRE Private Banking & Wealth Management do obsługi w nowym systemie bankowym będzie przebiegał w kilku etapach, począwszy od 17 października br., kiedy to do nowego systemu przeniesiona zostanie pierwsza grupa Klientów.  Klienci, których rachunki zostaną wyznaczone do kolejnego etapu migracji, otrzymają korespondencję listowną, w której poinformujemy o zmianach, a także przekażemy nowe numery rachunków. Dopóki nie otrzymacie Państwo takiej informacji Państwa rachunki będą obsługiwane w starym systemie i zostaną przygotowywane do migracji w kolejnym etapie.   Do momentu przeniesienia wszystkich rachunków Klientów do nowego systemu bankowego, część Klientów będzie obsługiwana już w nowym systemie ( będzie posługiwać się nowymi numerami rachunków), a część jeszcze w dotychczasowym. Dlatego też na stronach Internetowych BRE Banku pojawiły się dwa przyciski logowania do dwóch różnych systemów bankowości internetowej: iBRE – powiązanego z dotychczasowym systemem bankowym oraz do nowego systemu transakcyjnego obsługującego rachunki ze zmienionymi numerami. Jeśli nie otrzymali Państwo jeszcze informacji o nowych numerach rachunków, prosimy o korzystanie z platformy iBRE na dotychczasowych zasadach. Natomiast jeśli otrzymali Państwo pakiet aktywacyjny do korzystania z nowego systemu serwisu transakcyjnego, prosimy, aby przy korzystaniu z bankowości internetowej używać przycisku „Logowanie PB & WM”. Więcej informacji na temat korzystania z nowego systemu transakcyjnego uzyskają Państwo bezpośrednio u opiekuna Państwa rachunku.

Kategorie:

MSP i Korporacje