powrót

Zmiany w „Regulaminie Internetowy system obsługi Klienta iBRE BRE Banku SA”.

BRE Bank uprzejmie informuje, że w dniu 4 stycznia 2012 r. wprowadza zmiany do Regulaminu „Internetowy system obsługi Klienta iBRE BRE Banku SA”.

Zmiana dotyczy Klientów BRE Banku, którzy zawarli Umowę w
sprawie korzystania internetowego system obsługi Klienta iBRE BRE Banku
SA  przed dniem 4 stycznia 2012 r.

Zmiany w Regulaminie „Internetowy system obsługi Klienta iBRE BRE Banku
SA" związane są z wprowadzeniemm do oferty Banku modułu iBRE News oraz
iBRE Liquidity oraz uaktualnieniem numeru telefonu do Contact Center na
(22) 627 32 73.

Dodatkowo zmianie ulega „Karta uprawnień Klienta systemu iBRE” wraz ze
wszystkimi załącznikami (dodanie nowych modułów oraz funkcjonalności w
ramach modułów, wprowadzenie możliwości korzystania z przelewów
EuroEkspres).

W przypadku Państwa pytań lub wątpliwości Doradcy Klienta udzielą szczegółowych informacji.

Jednolity tekst „Regulaminu „Internetowy system obsługi Klienta iBRE BRE Banku SA”” znajduje się
w sekcji Formularze i regulaminy.

Kategorie:

MSP i Korporacje