BRE Bank uprzejmie informuje, że w dniu 24 października 2012 r. wprowadza zmiany do Regulaminu „Internetowy system obsługi Klienta iBRE BRE Banku SA” .Zmiana dotyczy Klientów BRE Banku, którzy zawarli Umowę w sprawie korzystania z internetowego system obsługi Klienta iBRE BRE Banku SA przed dniem 24 września 2012 r. Zmiany w „Internetowy system obsługi Klienta iBRE BRE Banku SA”, spowodowane są w szczególności koniecznością:
dostosowania działalności BRE Banku do przepisów Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych,
aktualizacji postanowień Regulaminu dotyczących zleceń zagranicznych oraz przekazów pocztowych,
opisania szczególnych zasad realizacji przelewów krajowych natychmiastowych.
W przypadku Państwa pytań lub wątpliwości Doradcy Klienta udzielą szczegółowych informacji.Jednolity tekst Regulaminu „Internetowy system obsługi Klienta iBRE BRE Banku SA” znajduje się w sekcji "Formularze i regulaminy".