powrót

Usługa powiadomień o odmowie realizacji zleceń wramach systemów bankowości elektronicznej iBRE oraz BRESOK

Uprzejmie informujemy, że z dniem 1 lutego 2008 r. BRE Bank SA wprowadza nową usługę świadczoną w ramach systemów bankowości elektronicznej iBRE oraz BRESOK, polegającą na automatycznym przekazywaniu przez Bank powiadomień o odmowie realizacji zleceń składanych przy wykorzystaniu tych systemów.
Usługa jest adresowana do tych Klientów, którzy zawarli z bankiem Zintegrowaną umowę rachunku bankowego, „Umowę w sprawie korzystania z Internetowego Systemu Obsługi Klienta iBRE BRE Banku SA” lub „Umowę w sprawie korzystania z Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta BRESOK BRE Banku SA” i użytkują na podstawie zawartych umów o usługi bankowości elektronicznej systemy iBRE lub BRESOK.
W ramach usługi, powiadomienia będą przesyłane przez bank nie rzadziej niż co piętnaście minut w formie informacji zbiorczej o wszystkich zleceniach, których realizacji bank odmówił (pod warunkiem, że w ciągu danych 15 minut nastąpi odmowa realizacji jakiegokolwiek zlecenia złożonego za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej). Wśród informacji, które będą prezentowane na powiadomieniach znajdują się dane pozwalające zidentyfikować zlecenia, których realizacji bank odmówił, powody tych odmów oraz zbiorcze liczby odrzuconych zleceń.
Usługa przekazywania powiadomień o odmowie realizacji zleceń może być świadczona w dwóch wariantach:
1. Usługa powiadomień o odmowie realizacji zleceń wysyłanych na wskazany przez Klienta numer faksu:

warunkiem uruchomienia usługi jest złożenie przez Klienta wniosku o udostępnienie usługi (formularz poniżej) i akceptacja złożonego wniosku przez bank,
z tytułu świadczenia usługi bank będzie pobierał opłatę w wysokości 0,50 PLN za każde wygenerowane powiadomienie.




Regulamin świadczenia przez BRE Bank SA usługi powiadomień w ramach systemów bankowości elektronicznej







Wniosek o udostępnienie usługi powiadomień w ramach internetowego systemu bankowości elektronicznej








Wniosek o udostępnienie usługi powiadomień w ramach nieinternetowego systemu bankowości elektronicznej






2. Usługa powiadomień o odmowie realizacji zleceń wysyłanych na wskazane przez Klienta adresy poczty elektronicznej:

usługa realizowana będzie w ramach umów o usługi bankowości elektronicznej iBRE lub BRESOK bez dodatkowych opłat,
warunkiem uruchomienia usługi jest:


w systemie bankowości internetowej iBRE:


aktywowanie i parametryzacja usługi przez kontrolera systemu iBRE działającego po stronie Klienta,
w przypadku gdy po stronie Klienta nie działa kontroler systemu iBRE – zawnioskowanie do banku za pomocą wewnątrzsystemowej poczty elektronicznej systemu iBRE o udostępnienie usługi (z podaniem adresów poczty elektronicznej, na które mają być wysyłane powiadomienia oraz oznaczenie języka, w którym powiadomienia mają być generowane)
i akceptacja wniosku przez bank,


w systemie bankowości elektronicznej BRESOK:


aktywowanie i parametryzacja usługi przez kontrolera systemu BRESOK działającego po stronie Klienta.




W przypadku wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt z pracownikami oddziałów banku.

Kategorie:

MSP i Korporacje