powrót

Zmiany w Regulaminie „Internetowy system obsługi Klienta mBank CompanyNet mBanku S.A.

mBank S.A. informuje, że w dniu 09.02.2015 r. wprowadza zmiany w Regulaminie „Internetowy system obsługi Klienta mBank CompanyNet mBanku S.A.”, polegające na:

 

1. modyfikacji przepisów dotyczących skarg i reklamacji, wynikających z obowiązku wprowadzenia klauzul reklamacyjnych do wzorów umów/regulaminów, w związku z wejściem w życie ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym,
2. aktualizacji adresów stron serwisu internetowy Grupy mBanku,
3. aktualizacji przepisów dotyczących przeglądarek obsługujących system CompanyNet,
4. uzupełnieniu przepisów o informacje dotyczące polecenia przelewu na rachunek organu celnego,
5. uzupełnieniu przepisów dotyczących czasu udostępniania klientowi informacji bankowych, w szczególności raportów oraz uzupełnieniu przepisów dotyczących ogólnych zasad realizacji zleceń w zakresie składania dyspozycji za pomocą poczty elektronicznej,
6. aktualizacji Karty użytkownika systemu mBank CompanyNet w części dotyczącej Gotówki.

 

Zmieniona treść Regulaminu „Internetowy system obsługi Klienta mBank CompanyNet mBanku S.A.” wchodzi w życie w dniu 11 marca 2016 r.

 

Jednolity tekst Regulaminu „Internetowy system obsługi Klienta mBank CompanyNet mBanku S.A.” znajduje się w sekcji Formularze i regulaminy.

Kategorie:

MSP i Korporacje