12 listopada 2018 r., analogicznie jak w dniu roboczym:
- działają systemy bankowości elektronicznej,
- realizujemy lokaty terminowe, płatności krajowe i zagraniczne składane przez systemy bankowości elektronicznej. Zaksięgujemy je z datą waluty 12.11.2018,
- realizujemy płatności przychodzące,
- umożliwiamy zawieranie transakcji przez mPlatformę walutową,
- realizujemy transakcje kartowe,
- systemy wykonają spłatę kapitału i odsetek z tytułu kredytów. Jeśli na rachunku nie będzie wystarczających środków na spłatę, nie policzymy odsetek od należności przeterminowanych za ten dzień,
- Contact Center - linia wsparcia użytkowników bankowości elektronicznej będzie pracować w standardowych godzinach, tj. 8-18:30.
Wyjątkiem są:
- płatności przychodzące i wychodzące zawieszone do manualnej obsługi oraz wymagające dodatkowych informacji (brak niezbędnych danych) - zrealizujemy je 13 listopada,
- obsługa gotówkowa - realizujemy jak w dzień świąteczny wolny od pracy (niehandlowy),
- wypłaty z kredytów – nie realizujemy wypłat 12 listopada,
- Oddziały Korporacyjne oraz Biura Korporacyjne będą nieczynne,
- dealerzy nie będą prowadzić bezpośredniej obsługi transakcji rynków finansowych za pośrednictwem linii telefonicznych.
Powyższe informacje wynikają z:
- ustanowienia dnia 12 listopada 2018 (w drodze ustawy z dnia 24 października 2018 r. o ustanowieniu Święta Narodowego z okazji Setnej Rocznicy Odzyskania Niepodległości Rzeczypospolitej Polskiej) dniem wolnym od pracy oraz,
- decyzji Narodowego Banku Polskiego i Krajowej Izby Rozliczeniowej o ustanowieniu 12 listopada 2018 dniem operacyjnym, w normalnym wymiarze czasu w zakresie rozliczeń (Elixir i SORBNET2).