powrót

Informacja dotycząca obsługi transakcji w mBanku 12 listopada 2018 r.

12 listopada 2018 r., analogicznie jak w dniu roboczym:

  • działają systemy bankowości elektronicznej,
  • realizujemy lokaty terminowe, płatności krajowe i zagraniczne składane przez systemy bankowości elektronicznej. Zaksięgujemy je z datą waluty 12.11.2018,
  • realizujemy płatności przychodzące,
  • umożliwiamy zawieranie transakcji przez mPlatformę walutową,
  • realizujemy transakcje kartowe,
  • systemy wykonają spłatę kapitału i odsetek z tytułu kredytów. Jeśli na rachunku nie będzie wystarczających środków na spłatę, nie policzymy odsetek od należności przeterminowanych za ten dzień,
  • Contact Center - linia wsparcia użytkowników bankowości elektronicznej będzie pracować w standardowych godzinach, tj. 8-18:30.


Wyjątkiem są:

  • płatności przychodzące i wychodzące zawieszone do manualnej obsługi oraz wymagające dodatkowych informacji (brak niezbędnych danych) - zrealizujemy je 13 listopada,
  • obsługa gotówkowa - realizujemy jak w dzień świąteczny wolny od pracy (niehandlowy),
  • wypłaty z kredytów – nie realizujemy wypłat 12 listopada,
  • Oddziały Korporacyjne oraz Biura Korporacyjne będą nieczynne,
  • dealerzy nie będą prowadzić bezpośredniej obsługi transakcji rynków finansowych za pośrednictwem linii telefonicznych.


Powyższe informacje wynikają z:

  • ustanowienia dnia 12 listopada 2018 (w drodze ustawy z dnia 24 października 2018 r. o ustanowieniu Święta Narodowego z okazji Setnej Rocznicy Odzyskania Niepodległości Rzeczypospolitej Polskiej) dniem wolnym od pracy oraz,
  • decyzji Narodowego Banku Polskiego i Krajowej Izby Rozliczeniowej o ustanowieniu 12 listopada 2018 dniem operacyjnym, w normalnym wymiarze czasu w zakresie rozliczeń (Elixir i SORBNET2).
     

 

Kategorie:

MSP i Korporacje