Informujemy, że w sieci można spotkać się z fałszywymi wiadomościami email zawierającymi link do fałszywej strony banku, na której znajduje się formularz do podania identyfikatora oraz hasła.
Poniżej przedstawiamy przykładową wiadomość:
Jak można zauważyć, witryna wyglądem różni się od stron banku, a połączenie nie jest szyfrowane.
PRZYPOMINAMY!
mBank nigdy nie prosi o podawanie żadnych danych poufnych, w szczególności:
- nie wysyła do klientów wiadomości e-mail z odnośnikami kierującymi na stronę logowania do serwisu mBanku,
- danych kart płatniczych i kredytowych (numer karty, data ważności i kod CVV2),
- haseł jednorazowych podczas logowania do serwisu transakcyjnego,
- danych dotyczących Twojego telefonu (takich jak numer, marka i model) w czasie logowania, sprawdzania stanu konta i przeglądania historii operacji,
- kodu PIN do karty, aplikacji etc.,
- nie wysyła na telefon komórkowy żadnych certyfikatów bezpieczeństwa lub innych aplikacji do zainstalowania.