Informujemy, że z dniem 01.02.2012 r. zmianie ulega "Regulamin świadczenia Usługi płatniczej w Systemie BlueCash dla Klientów Banku".
Zmiana związana jest z art. 24 ustawy o usługach płatniczych, która nakazuje dostawcy płatnika niezwłocznie po otrzymaniu zlecenia płatniczego udostępnić płatnikowi informację:
- umożliwiającą płatnikowi zidentyfikowanie transakcji płatniczej oraz informacje dotyczące odbiorcy;
- o kwocie transakcji płatniczej w walucie użytej w zleceniu płatniczym,
- o wszelkich opłatach należnych od płatnika z tytułu transakcji płatniczej, w tym wyszczególnienie kwot tych opłat,
- o kursie walutowym zastosowanym w danej transakcji płatniczej przez dostawcę płatnika oraz o kwocie transakcji płatniczej po przeliczeniu walut, jeżeli transakcja płatnicza wiązała się z przeliczaniem waluty,
- o dacie otrzymania zlecenia płatniczego.