Karta WOŚP - najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

  •  

    Jak mogę zamówić kartę debetową w mBanku?

    • Jeżeli nie jesteś naszym klientem otwórz konto eKonto osobiste i eKonto możliwości, a na wniosku wybierz kartę.

       

      Jeżeli jesteś już naszym klientem:

      • wejdź na naszą stronę i zamów kartę WOŚP / Pol'and'Rock
      • zaloguj się na swoje konto w serwisie transakcyjnym i wybierz Finanse->Karty->Nowa karta. lub wybierz Finanse->Karty->Wszystkie->Szukasz czegoś innego? Karta do rachunku, Złóż wniosek
      • zaloguj się do aplikacji, wybierz Finanse-> Karty->Karty debetowe->Nowa karta
  •  

    Kto może zamówić kartę WOŚP?

    • Kartę mogą zamówić klienci którzy mają:

      • eKonto (osobiste / możliwości, m, z taryfą standard / Plus, darmowymi bankomatami, dla młodych, mobilne i mobilne Plus)
      • mKonto Multi, mKonto oraz mKonto Intensive
  •  

    Co jeśli mam już jedną kartę, a chcę zamówić kartę WOŚP?

    • Jeśli masz aktywną kartę WOŚP / Pol'and'Rock (z poprzednich edycji), to na wniosku sprzedażowym pojawi się komunikat, że wydajemy Ci duplikat z nowym wizerunkiem. Dopiero kiedy aktywujesz nową kartę, poprzednia zostanie wyłączona. Jeśli masz kartę standardową, a zamawiasz kartę WOŚP, obie karty są aktywne.

  •  

    Ile zapłacę za kartę WOŚP?

    • Kartę z wizerunkiem Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy/Pol’and’Rock wydajemy bezpłatnie. Warunki naliczania opłat za karty debetowe sprawdzisz w Tpio.

  •  

    Jak mogę aktywować kartę i ustalić PIN?

    • Zaloguj się na www.mBank.pl:

      • z menu głównego wejdź w Finanse → Karty → Wszystkie
      • z listy kart wybierz tę, którą chcesz aktywować – kliknij Aktywuj
      • wprowadź datę ważności karty
      • dwukrotnie wprowadź dowolnie wybrany 4-cyfrowy PIN
      • zatwierdź aktywację karty oraz PIN hasłem SMS lub mobilną autoryzacją