Aby korzystać z mobilnej autoryzacji, musisz mieć zainstalowaną i aktywną aplikację mBank CompanyMobile.

Jeśli jeszcze jej nie pobrałeś lub nie zdążyłeś aktywować, zobacz jak to zrobić>>

 
Jak autoryzować logowanie do systemu mBank CompanyNet?

 

1. W przeglądarce otwórz stronę logowania do systemu mBank CompanyNet. Wybierz autoryzację za pomocą mobilnego tokena i przejdź dalej.

 

2. Na Twój telefon przyjdzie powiadomienie push. Naciśnij je.

 

3. Zobaczysz ekran logowania do aplikacji. Zaloguj się.

 

4. Sprawdź, czy dane logowania są poprawne.
Jeżeli tak, zatwierdź logowanie.
Jeżeli nie, odrzuć operację.

 

5. Otrzymasz potwierdzenie zalogowania do systemu mBank CompanyNet.

Jeśli dostałeś potwierdzenie, a nie logowałeś się do systemu, od razu zerwij sesję!

 

6. Zobaczysz ekran oczekiwania. Możesz zautoryzować kolejne zlecenie zainicjowane w mBank CompanyNet

 
Jak autoryzować zlecenia złożone w mBank Company Net?

 

1. W systemie mBank CompanyNet zrób zlecenie, zapisz je i wybierz autoryzuj

 

2. Na Twój telefon przyjdzie powiadomienie push. Naciśnij je.

 

3. Zobaczysz ekran logowania do aplikacji. Zaloguj się.

 

4. Sprawdź, czy dane zlecenia są poprawne. Zatwierdź je lub odrzuć, jeśli chcesz coś zmienić.

 

5. Otrzymasz informację o potwierdzonej lub odrzuconej autoryzacji.

 

6. Zobaczysz ekran oczekiwania. Możesz zautoryzować kolejne zlecenie zainicjowane w mBank CompanyNet.

 
Chcesz autoryzować zlecenie, a nie dostałeś powiadomienia autoryzacyjnego?

 

1. Uruchom aplikację.

Wybierz opcję „więcej” w menu na dole ekranu.

 

2. Wybierz z menu mobilną autoryzację.

 

3. Zobaczysz ekran rozpoczętej sesji autoryzacyjnej.

Za chwilę wyświetlą się szczegóły zlecenia, które czeka na Twoją autoryzację.

 

4. Sprawdź, czy dane zlecenia są poprawne.

Zatwierdź je lub odrzuć, jeśli chcesz coś zmienić.

 

5. Otrzymasz informację o potwierdzonej lub odrzuconej autoryzacji.

 

6. Zobaczysz ekran oczekiwania. Możesz zautoryzować kolejne zlecenie zainicjowane w mBank CompanyNet.