Na wyjeździe nie zawsze masz na wszystko wpływ. Czasem zdarzają się niespodziewane sytuacje. Zgubiony paszport czy telefon, niedziałająca karta EKUZ lub inne nieprzewidziane wpadki zawsze mogą się zdarzyć. W takich sytuacjach możesz na nas liczyć!
Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy w Pakiecie.
Jak skorzystać z pakietu?
Wystarczy aktywna usługa wielowalutowa.
Włącz usługę wielowalutową już dziś!
Moja płatność kartą została odrzucona!
Zdarzyło Ci się, że przy bankomacie lub w sklepie odrzucono Twoją transakcję. W pierwszej kolejności sprawdź, czy nie masz zbyt małego limitu na karcie. W każdej chwili, gdziekolwiek jesteś, możesz zmieniać swoje limity, aby spokojnie i bezpiecznie płacić. Sam ustalasz limity w aplikacji mobilnej dla różnych płatności: w internecie, sklepie i bankomacie.
Chargeback to mechanizm chroniący kupujących, którzy zapłacili za zakupy lub usługi kartą. Jak to działa?
Zgłoś do nas reklamację z informacją o potrzebie zarejestrowania chargeback
sprawdzamy, czy Twoje zgłoszenie spełnia wymogi organizacji płatniczej Visa lub Mastercard
Twój chargeback przekazujemy za pośrednictwem Visa lub Mastercard do sprzedawcy, z którym się nie zgadzasz
sprzedawca (lub jego bank) rozpatrują Twoje zgłoszenie zgodnie z regulacjami Visa i Mastercard
sprzedawca za pośrednictwem swojego banku składa wyjaśnienia i przesyła je do nas przez system Visa lub Mastercard
my przekazujemy Tobie informację o decyzji sprzedawcy
-
Z usługi chargeback możesz skorzystać przykładowo, gdy:
-
- bankomat nie wypłacił Ci części lub całości pieniędzy z bankomatu
- pojawiła się różnica między poprawną kwotą (lub walutą) zakupu, a tą, która została pobrana z Twojego konta
- Twoja transakcja została rozliczona więcej niż jeden raz
- Twoja transakcja została rozliczona w innej kwocie lub walucie
- opłacona przy użyciu karty usługa lub produkt nie zostały do Ciebie dostarczone
- akceptant przesłał rozliczenie transakcji, która została przez Ciebie anulowana
- Twoja transakcja kartą nie powiodła się, więc płacisz w inny sposób, jednak karta została obciążona nieudaną transakcją
- przez hotel lub wypożyczalnię pobrały z Twojej karty pieniądze za usługę, której nie zamawiasz
- Twoje zakupy dotarły, ale uszkodzone
- nie ma na Twoim koncie pieniędzy za zwrócone zakupy
Pamiętaj, że reklamację możesz złożyć tylko w banku, który wydał Twoją kartę.
-
Zdarzyło się coś, czego nie planowałem. Potrzebuję pieniędzy!
Karta kredytowa to dodatkowe pieniądze na codzienne zakupy, ale też na niespodziewane wydatki. Możesz zabrać ją ze sobą i skorzystać w razie potrzeby podczas wyjazdu. Ważne, że kartę spłacasz kiedy chcesz – nawet do 54 dni bez odsetek. Zdarzają się też sytuacje, że karta kredytowa jest niezbędna przy rezerwacji lub wynajmie samochodu.
Warto wiedzieć, że:
- limit kredytowy od 1 500 zł do 20 000 zł
- płacisz, kiedy potrzebujesz
- nie musisz pamiętać o dacie spłaty karty kredytowej, ustalasz automatyczną spłatę zadłużenia
- możesz płacić google pay, apple pay, garmin pay, fitbit pay, swatchpay! oraz xiaomi pay zanim otrzymasz kartę.
To nie jest oferta. Akcja specjalna skierowana jest do klientów mBank. S.A. Możesz z niej skorzystać od 01.06.2022 r do 30.09.2022r. Z pakietem zyskujesz 0,5% prowizji za przewalutowanie na usłudze wielowalutowej, darmowe wypłaty z bankomatów na całym świecie oraz zniżki na ubezpieczenie podróży, życia i zdrowia, nieruchomości, auta a także zniżki w ramach mOkazji i wakacyjną premia dla podróżujących za płatności kartą Visa i Mastercard za granicą.
Szczegółowe informacje oraz warunki korzystania z usługi wielowalutowej dostępne są w Regulaminie kart debetowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej S.A. dostępnym na stronie www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/usluga-wielowalutowa/
Przy transakcjach bezgotówkowych i wypłatach gotówki kartą, mBank pobiera dodatkowo prowizję za przewalutowanie transakcji. Prowizja (łącznie z marżą) to 5,9% od wartości transakcji lub 0,5% dla transakcji kartą z włączoną usługą wielowalutową w ramach pakietu wakacyjnych korzyści od mBanku. Szczegółowe informacje oraz warunki korzystania z usługi wielowalutowej dostępne są w „Regulaminie Usługi wielowalutowej w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.” dostępnym na stronie www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/usluga-wielowalutowa/.
Jeśli pozytywnie ocenimy Twoją zdolność kredytową będziesz mógł otrzymać kredyt. Szczegółowe warunki i opłaty związane z kartą kredytową są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Tabelach stóp procentowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Regulaminie kart kredytowych dla osób fizycznych i klientów Private Banking w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnych na stronie www.mBank.pl/indywidualny/karty/karty-kredytowe/karta-kredytowa-klasyczna/
Opłata interchange dla kart kredytowych mBanku wynosi 0,3 % wartości transakcji.
Szczegółowe informacje na temat Apple Pay znajdują się w Regulaminie korzystania z kart płatniczych mBank S.A. w ramach Apple Pay dostępnym na www.mbank.pl/apple-pay. Usługa dostępna dla urządzeń mobilnych marki Apple: iPhone 6, iPad (5 generacji), Apple Watch i nowszych modeli urządzeń mobilnych marki Apple, posiadających aplikację Wallet. Apple Pay to znak towarowy należący do Apple Inc.
Szczegółowe informacje, w tym warunki opłat za wypłatę gotówki z bankomatów przy użyciu telefonu są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., dostępnej na https://www.mbank.pl/pomoc/oplaty/interaktywna/ind/ oraz w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla firm w ramach bankowości w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., dostępnej na https://www.mbank.pl/pomoc/oplaty/interaktywna/fir/
Szczegółowe informacje, w tym warunki opłat za wypłatę gotówki z bankomatów przy użyciu telefonu w ramach Google Pay są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., dostępnej na https://www.mbank.pl/pomoc/oplaty/interaktywna/ind/ oraz w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla firm w ramach bankowości w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., dostępnej na https://www.mbank.pl/pomoc/oplaty/interaktywna/fir/
Szczegółowe informacje na temat Fitbit Pay znajdują się w Regulaminie korzystania z kart płatniczych mBank S.A. w ramach Fitbit Pay dostępnym na https://pdf.mbank.pl/mbankpl/of/regulaminy/uslugi/regulamin_korzystania_z_kart_platniczych_fitbit_pay_od_04.02.2020.pdf
Szczegółowe informacje, w tym warunki opłat za płatności i wypłatę gotówki z bankomatów są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., dostępnej na https://www.mbank.pl/pomoc/oplaty/interaktywna/ind/ oraz w Regulaminie kart debetowych dla osób fizycznych i klientów Private Banking w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. oraz Regulaminie kart kredytowych dla osób fizycznych i klientów Private Banking w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.
Szczegółowe informacje na temat Garmin Pay znajdują się w Regulaminie korzystania z kart płatniczych mBank S.A. w ramach Garmin Pay dostępnym na https://pdf.mbank.pl/mbankpl/of/regulaminy/uslugi/regulamin_garmin_pay_od_21.01.2020.pdf
Szczegółowe informacje, w tym warunki opłat za płatności i wypłatę gotówki z bankomatów są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., dostępnej na https://www.mbank.pl/pomoc/oplaty/interaktywna/ind/
Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, objętych tym materiałem, znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek