Kiedy otrzymasz odpowiedź na swoją reklamację?

  •  

    do 30 dni kalendarzowych od daty, kiedy otrzymaliśmy zgłoszenie, ale zazwyczaj odpowiadamy znacznie szybciej,

  •  

    do 60 dni kalendarzowych od daty przyjęcia reklamacji w szczególnie skomplikowanych przypadkach – powiadomimy Cię o takiej sytuacji.

     

    Jeśli reklamacja dotyczy usług płatniczych, te terminy wynoszą odpowiednio:

  •  

    do 15 dni roboczych,

  •  

    do 35 dni roboczych.

     

    W jaki sposób otrzymasz odpowiedź?

    Jeśli chcesz otrzymać odpowiedź mailowo, zgłoś nam to, zanim reklamacja zostanie rozwiązana. Jeśli tego nie zrobisz – wyślemy Ci list.

Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek

Szczegółowe informacje dotyczące przyjmowania i rozpatrywania reklamacji znajdują się w Regulaminie przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnym na https://www.mbank.pl/pomoc/reklamacje/regulamin/