Masz uwagi dotyczące procesu reklamacji? Chciałbyś nam pomóc go ulepszyć? Podziel się z nami swoim pomysłem.

Zgłoś sugestię

  • Podpowiedz nam wygodne dla siebie rozwiązania. Możesz to zrobić w serwisie transakcyjnym.

  • Zaloguj się do swojego konta i wybierz zakładkę Pomoc. Wyszukaj Kontakt i kliknij Zgłoś sugestię. Twoje uwagi trafią wprost do naszych pracowników.

Napisz maila lub skontaktuj się z nami pisemnie

Jeśli proces reklamacyjny nie spełnia Twoich oczekiwań, prześlij swoje uwagi bezpośrednio do osób odpowiedzialnych za jakość obsługi reklamacji. Dokładnie przeanalizujemy zgłoszoną przez Ciebie sprawę i na tej podstawie postaramy się usprawnić nasze działania.

 

pomoc@mbank.pl

 

lub

 

Paweł Ejzert

Menedżer Wydziału Rozwoju Procesów Reklamacyjnych

mBank S.A.

Skrytka Pocztowa 2108

90-959 Łódź 2

 

Jeśli jednak chcesz zgłosić reklamację, odwołać się od otrzymanego rozwiązania lub uzyskać informacje o ofercie mBanku, wyślij wiadomość na adres: kontakt@mbank.pl

Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek

Szczegółowe informacje dotyczące przyjmowania i rozpatrywania reklamacji znajdują się w Regulaminie przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnym na https://www.mbank.pl/pomoc/reklamacje/regulamin/