Cechy biometryczne

  •  

    Jakie operacje mogę autoryzować odciskiem palca, skanem twarzy?

      • Operacje, które autoryzujesz odciskiem palca czy skanem twarzy to: 
      • Przelewy ELIXIR, na telefon, ZUS/OneZUS/US, SEPA, podatkowy, podzielony itd.) 
      • Potwierdzanie operacji BLIK 
      • Doładowanie telefonu 
      • mTransfer 
      • GooglePay/ApplePay -płatności, aktywacja 
      • Spłata faktury / Przedłużenie faktury 
      • Prośba o przelew
      • Zmiana ustawień BLIK 
      • Ustawienia przelewu na telefon BLIK 
      • Odłączanie urządzenia od konta w mBanku 
      • Zakładanie i modyfikacja celu WOŚP 
      • Limity karty - ustawienie limitu czasowy, dziennego i zablokowanie 
      • Ubezpieczenia Kart 
      • Uruchomienie na karcie usługi wielowalutowej 
      • Blokada transakcji zbliżeniowych na karcie 
      • Blokada transakcji zagranicznych na karcie 
      • Tymczasowa blokada karty 
      • Zamówienie karty 
      • Zakup ubezpieczenia  
  •  

    Jak mogę aktywować autoryzację operacji odciskiem palca, skanem twarzy?

    • Zdefiniuj na swoim urządzeniu wybraną cechę biometryczną.

      Aby aktywować logowanie np. odciskiem palca lub skanem twarzy w aplikacji:  

      • Przejdź do Menu > Ustawienia > Logowanie i autoryzacja 
      • W sekcji logowanie wybierz aktywuj. 
      • Podaj PIN do aplikacji. 
      • Potwierdź wybraną metodą, np. odciskiem palca lub skanem twarzy 

        

      Po aktywacji logowania przy użyciu cech biometrycznych, możesz zamiennie stosować metody dostępne na Twoim urządzeniu. 

  •  

    Jak mogę aktywować logowanie biometrią?

    • Aby aktywować logowanie biometrią:

      1. Przejdź do Usługi > Ustawienia (prawy, górny róg) > Logowanie biometrią.

      2. Kliknij Aktywuj.

      3. Podaj PIN do aplikacji.

      4. Potwierdź dowolną dostępną metodą biometryczną

       

      Po aktywacji logowania biometrycznego, możesz zamiennie stosować wszystkie metody dostępne na Twoim urządzeniu.

  •  

    Podałem błędne dane do logowania zbyt wiele razy. Jak odzyskać możliwość logowania z użyciem biometrii?

    • Na telefonach z systemem Android:

        • po 5 nieudanych próbach logowania z użyciem odcisku palca lub skanu twarzy należy użyć PINu do aplikacji,
        • po 20 nieudanych próbach logowania przy użyciu odcisku palca lub skanu twarzy należy najpierw zablokować telefon, a następnie podać kod (wzór lub hasło), które masz ustawione jako zabezpieczenie telefonu.

       

      Na telefonach z systemem iOS:

        • należy odczekać 30 sekund, aby móc ponownie korzystać z logowania odciskiem palca lub skanem twarzy.