Bezpieczne płatności i zakupy online - pytania i odpowiedzi

  •  

    Jakie są wyłączenia w zakresie ubezpieczenia zakupów online?

    • Jakie są główne wyłączenia w zakresie:

      • towary z wyłączonym prawem zwrotu (np. zakupy od osób prywatnych);
      • usługi – czyli tam, gdzie nie otrzymujesz towaru;
      • produkty, które kupiłeś z odroczonym terminem płatności;
      • bilety, karnety, kupony, doładowania telefonów, wirtualne portfele, doładowania gier, platform streamingowych, produkty cyfrowe (np. ebooki, szkolenia e-learningowe), płatny dostęp do stron internetowych;
      • produkty, które kupiłeś w ramach zakupów grupowych;
      • udział w zakładach hazardowych;
      • biżuteria, dzieła sztuki, antyki;
      • zakupy spożywcze, zwierzęta, rośliny.

      Zdarzenia, które powstały na skutek Twojego celowego działania lub rażącego niedbalstwa czy błędnie wskazanego przez Ciebie adresu dostarczenia towaru.

      Szerzej na temat wyłączeń odpowiedzialności przeczytasz w OWU.

  •  

    Jakie są wyłączenia w zakresie ubezpieczenia płatności?

    • Jakie są główne wyłączenia w zakresie:

      • wyrządzone umyślnie lub wskutek Twojego rażącego niedbalstwa (np. pozostawienie karty, udostępnienie danych karty, PINu);
      • powstałe, ponieważ Ty, Twój pełnomocnik lub użytkownik karty, użyliście karty, wykonaliście transakcję Blik niezgodnie z obowiązującymi regulaminami dotyczącymi karty lub usług płatniczych, obowiązującymi w mBanku;
      • powstałe w wyniku przestępstwa, awarii lub ataku „hakerskiego” na system bankowy mBanku.
  •  

    Jak mogę odstąpić od umowy?

    • Możesz odstąpić od zawartej umowy w ciągu 30 dni od jej zawarcia oraz możesz także zrezygnować w trakcie trwania umowy. Aby to zrobić złóż wniosek w serwisie trakcyjnym.

  •  

    Jak odnowić polisę na kolejny okres?

    • Odnowienie polisy na kolejny rok nastąpi automatycznie, jeśli zapewnisz pieniądze na koncie, żebyśmy mogli pobrać składkę. Na 20 dni przed końcem trwającej polisy, otrzymasz od UNIQA informację z propozycją odnowienia.

  •  

    Co, jeśli nie pobierze się miesięczna opłata za ubezpieczenie?

    • Jeśli nie uda nam się pobrać składki w ciągu 7 dni kolejnego miesięcznego okresu ubezpieczenia zawiesimy Twoją ochronę. Ochrona może być zawieszona maksymalnie przez 3 miesiące. Jeśli w tym czasie nie uda na się pobrać składki na wznowienie ochrony, Twoja umowa będzie rozwiązana.