Media społecznościowe dźwignią handlu!

16
.
08
.
2017
Media społecznościowe dźwignią handlu!

Autor: Firmowi.pl

 

Aby firma się rozwijała, potrzebna jest jej dobra reklama. Nie każdego przedsiębiorcę stać jednak na wykupienie czasu antenowego w telewizji albo wyprodukowanie billboardu. Ale są przecież Facebook, Instagram i inne media społecznościowe! Czy rzeczywiście „sprzedają”? Jak stworzyć i zarządzać kanałami Social Media firmy, by czerpać z tego realne korzyści? Oto garść praktycznych porad dla przedsiębiorców.

mBank S.A. nie ponosi odpowiedzialności za stosowanie w praktyce informacji objętych powyższym materiałem. Materiał niniejszy ma charakter informacyjno – marketingowy i nie stanowi porady prawnej ani podatkowej. 

Niniejsza część portalu mBank.pl przeznaczona jest dla przedsiębiorców. Artykuły nie stanowią porad podatkowych, finansowych ani prawnych. mBank S.A. nie prowadzi działalności polegającej na doradztwie gospodarczym, prawnym ani podatkowym. Dowiedz się więcej