Zapewniamy pełną obsługę finansową firmom z sektora MSP i korporacjom – od prowadzenia rachunku bieżącego, po finansowanie działalności czy inwestowanie Doradzamy i odpowiadamy na potrzeby klientów korporacyjnych na każdym etapie rozwoju ich przedsiębiorstwa. Mamy ponad 19 tys. klientów korporacyjnych i pracujemy nad tym, by liczba ta stale rosła.
Nasze działy

Bankowość korporacyjna

Bankowość detaliczna
Obsługujemy ponad 5 mln klientów detalicznych, którym zapewniamy wygodny dostęp do finansów online, mobilnie oraz w sieci ponad 130 placówek stacjonarnych. Codziennie pracujemy nad rozwojem produktów i usług, by klienci mogli korzystać z banku jeszcze wygodniej, szybciej i bezpieczniej.

Risk
Zajmujemy się niezwykle istotnym z perspektywy banku procesem wewnętrznym. Poprzez zidentyfikowanie potencjalnego ryzyka działalności finansowej i zarządzanie nim zapewniamy właściwy poziom bezpieczeństwa i rentowności banku.

IT
W mBanku – pierwszym internetowym banku w Polsce, ikonie mobilności, wciąż chcemy być liderem w zakresie rozwiązań technologicznych. Nasze projekty informatyczne i autorskie aplikacje budujemy i rozwijamy właśnie w departamentach obszaru IT.

Contact Center.
W Contact Center mBanku zajmujemy się szeroko pojętą obsługa klientów – wyjaśnieniem oferty czy pomocą przy realizacji codziennych spraw bankowych. Klienci mogą porozmawiać z nimi nie tylko standardowo przez telefon, ale także na czacie, mailowo czy łącząc się z ekspertem banku na video.

Inne obszary
Bank to nie tylko detal, korporacja czy Call Center. To także szereg departamentów pomocniczych, takich jak marketing, HR, księgowość czy PR. W naszym zespole znajdziesz ekspertów z wielu dziedzin, ale także osoby zaczynające swoja karierę zawodową.. Chcesz do nas dołączyć? Zapisz się na newsletter i sprawdzaj regularnie nasze oferty pracy.