Szkolenia i okres adaptacji
Praca w Contact Center mBanku zaczyna się od 4 - miesięcznego okresu adaptacyjnego. Stopniowo poznajesz produkty i usługi mBank, swoje obowiązki i nasz styl pracy. Twój czas na początku przygody z nami wypełniają szkolenia z produktów bankowych, obsługi systemu i obsługi klienta. Podczas okresu adaptacji ćwiczysz rozmowy z klientami – dzięki temu twoja pierwsza rozmowa będzie twoim pierwszym sukcesem.
Jasna ścieżka awansów
W Contact Center zakładamy, że każdy może się uczyć i osiągać sukcesy. Opracowaliśmy jasną ścieżkę awansów, którą poznajesz na początku współpracy. Jeśli dobrze sprawdzasz się w swojej nowej roli, już po 6 miesiącach możesz uzyskać pierwszy awans.
Kompetencje biznesowe
Inwestujemy w twój rozwój. To, czego nauczysz się w Contact Center jest bezcenne - to uniwersalne kompetencje biznesowe, których potrzebujesz, aby rozwijać się w ramach mBanku lub poza nim. Orientacja na klienta i komunikacja, umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe, sprawne wyszukiwanie i korzystanie z informacji będę ważne, niezależnie od tego jaka kariera zamarzy Ci się
w przyszłości. W Contact Center dodatkowo poznasz branżę bankową, produkty i usługi, nauczysz się wykorzystywać odpowiednie systemy informatyczne.
Poczucie bezpieczeństwa
Szalona ekipa, stabilna praca – to się nie wyklucza. Pracując w Contact Center mBanku wiesz, że Twoja firma jest renomowana i stabilna. Jesteśmy najnowocześniejszym bankiem w Polsce. Aktualnie w Polsce, Czechach i na Słowacji zatrudniamy prawie 8000 pracowników i wciąż się rozwijamy. Jeśli zależy Ci na umowie o pracę, dobrym pakiecie socjalnym i stabilnym zatrudnieniu, Contact Center jest dla Ciebie.