Wyniki wyszukiwania:

pl
Brak notatek
Koszyk jest pusty
Wyślij do drukarki
Usuń

Nagrody i wyróżnienia

Podążamy za najnowszymi trendami, precyzyjnie dopasowujemy usługi do potrzeb klientów, a w mobilności wyprzedzamy konkurencję. Dowodem uznania dla naszych wyborów i starań są liczne nagrody i wyróżnienia otrzymane przez mBank w polskich i międzynarodowych konkursach. Każda nagroda to dla nas powód do dumy i mobilizacja do dalszej pracy.

Poniżej przedstawiamy nagrody i wyróżnienia, jakie mBank oraz spółki Grupy mBanku otrzymały w 2017 roku:

Aplikacja mobilna mBanku

  • Po docenieniu rok wcześniej aplikacji mobilnej, zarówno przez jury, jak i internautów, w 2017 roku podczas Mobile Trends Awards 2016 mBank zdobył drugą Nagrodę Specjalną za mobilną autoryzację, czyli innowacyjną metodę autoryzacji transakcji zlecanych w serwisie transakcyjnym bez haseł SMS.
  • Bankowość mobilna mBanku znalazła się na drugim miejscu w Europie w opracowaniu „2017 European Mobile Banking Benchmark” globalnej firmy badawczo-doradczej Forrester Research.Jednocześnie aplikacja mBanku została uznana za najłatwiejszą i najbardziej przyjazną w obsłudze (sposób prezentowania i przeglądania historii rachunku, łatwy dostęp do najczęściej używanych funkcji czy sposób realizacji przelewu).
  • W kolejnej edycji rankingu Przyjazny Bank „Newsweeka”, „Newsweek Polska” wyróżnił bankowość mobilną mBanku, która zajęła trzecie miejsce.

Oferta produktowa oraz jakość obsługi klientów

  • W plebiscycie Złoty Bankier, organizowanym przez portal Bankier.pl i dziennik „Puls Biznesu”, mBank po raz szósty zdobył statuetkę Złoty Bank za najwyższą jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu oraz wyróżnienie za stosowanie najlepszych praktyk w zakresie bezpieczeństwa. mBank zyskał również uznanie, zdobywając po raz drugi z rzędu wyróżnienie dla najbezpieczniejszych instytucji finansowych na rynku. Zostaliśmy dodatkowo docenieni za działania edukacyjne w zakresie bezpieczeństwa – pionierską kampanię „Nie robisz tego w realu, nie rób tego w sieci” i nowy, bezpieczny sposób autoryzacji transakcji internetowych – mobilną autoryzację.
  • mBank otrzymał tytuł „Banku docenionego przez klientów”, przyznawany na podstawie wyników badania ARG Rynek i Opinia „Monitor satysfakcji klientów detalicznych banków”. W głównym rankingu satysfakcji, na który wpływają przede wszystkim wizerunek, stabilność oraz opłacalność korzystania z produktów i usług, Bank zajął piąte miejsce. mBank dołączył również do czołówki banków, które są najwyżej oceniane w rankingu „Ocena punktów styku” (czwarte miejsce).

Rynek kapitałowy

  • za organizację pierwszych ofert publicznych (IPO) o największej łącznej wartości w 2016 roku;
  • za najwyższy udział w obrotach sesyjnych akcjami na rynku NewConnect w 2016 roku (bez transakcji animatora);
  • za najwyższą wartość obrotów sesyjnych obligacjami nieskarbowymi oraz za największą wartość emisji nieskarbowych instrumentów w ramach Catalyst;
  • wyróżnienie za dystrybucję informacji dla inwestorów giełdowych.
  • mBank znalazł się w gronie najbardziej transparentnych spółek z WIG20 w 2016 roku w pierwszej edycji rankingu Gazety „Parkiet” oraz Instytutu Rachunkowości i Podatków.
  • mBank znalazł się w nowym składzie RESPECT Indeksu, czyli pierwszego w Europie Środkowo-Wschodniej indeksu spółek odpowiedzialnych, tworzonego przez warszawską Giełdę Papierów Wartościowych.
  • W konkursie dla spółek giełdowych The Best Annual Report, organizowanym przez Instytut Rachunkowości i Podatków, mBank został nagrodzony za raport roczny 2017 i otrzymał prestiżowe wyróżnienie dla najlepszego raportu rocznego The Best of the Best.

Wyróżnienia i nagrody w obszarze budowania relacji inwestorskich zostały opisane w rozdziale Relacje inwestorskie.

Nagrody dla mBanku w Czechach i na Słowacji

mBank w Czechach otrzymał siedem nagród w prestiżowym konkursie i głosowaniu Zlatá koruna, odbywającym się pod patronatem ministra finansów Republiki Czeskiej i mającym na celu wyłonienie najlepszych produktów finansowych na czeskim rynku – dwie złote, dwie srebrne i trzy brązowe.

Nagrodzone zostały:

  • mKonto w kategorii publiczności (pierwsze miejsce);
  • mKonto Business (pierwsza nagroda) oraz mKonto Business eMAX (trzecia nagroda) w kategorii przedsiębiorców;
  • mKonto Business w kategorii kont firmowych (druga nagroda);
  • karta kredytowa mKreditka Plus w kategorii kart płatniczych (trzecia nagroda);
  • kredyt Prvni mPujcka w kategorii kredytów (druga nagroda);
  • mKonto z gwarancją braku opłat w kategorii rachunków (trzecia nagroda).
  • Po raz kolejny otrzymaliśmy w Czechach nagrodę Superbrands (pierwsza została zdobyta w 2016 roku), a oddział na Słowacji został nią wyróżniony po raz pierwszy. Tym samym mBank został uznany za jedną z najsilniejszych marek na obu rynkach.
  • W dwóch niezależnych czeskich rankingach – „Nawigator bezpiecznego kredytu” i „Indeks odpowiedzialnego pożyczania” – mBank został uznany za jeden z najbardziej godnych zaufania banków w obszarze kredytów gotówkowych z punktu widzenia bezpieczeństwa klienta. Ocena ta jest dowodem słuszności obranego przez mBank podejścia w zakresie przejrzystości i empatii wobec klientów.
  • mBank osiągnął znakomite wyniki w plebiscycie w słowackim konkursie Złota Moneta (Zlatá minca).
  • Kredyt hipoteczny na refinansowanie zakupu nieruchomości oferowany przez mBank zajął trzecie miejsce w konkursie słowackiego tygodnika „Trend”. Klasyczny kredyt hipoteczny oraz mKonto zostały nagrodzone srebrnymi statuetkami w konkursie Finparáda na produkt finansowy roku. Produkty w tym konkursie są oceniane na podstawie analizy rocznych danych rynkowych prowadzonej przez analityków Scott & Rose. Po raz kolejny doceniono również aplikację mobilną mBanku. Została ona nagrodzona złotą statuetką w konkursie „PCNews” jako jedna z najlepszych na słowackim rynku.

Najlepszy pracodawca

  • mBank po raz trzeci znalazł się w gronie firm z Certyfikatem Top Employers Polska, który jest przyznawany najlepszym pracodawcom – organizacjom, które spełniają najwyższe standardy w zakresie zasobów ludzkich.
  • mFaktoring został uznany najlepszym pracodawcą w programie Aon Best Employers, który ma na celu wyłonienie firm tworzących najbardziej angażujące miejsca pracy (poprzez badanie opinii pracowników pod kątem zaangażowania, angażującego przywództwa, kultury wysokich wyników i wiarygodnej marki pracodawcy).

Pozostałe nagrody

  • mBank został zwycięzcą siedemnastej edycji corocznego konkursu magazynu „Global Finance” na najlepszy bank oraz dostawcę usług zarządzania środkami finansowymi przedsiębiorstwa w Polsce (Best Treasury and Cash Management Banks and Providers). Ponadto, zostaliśmy najlepszym bankiem w Polsce w rankingu korporacyjnych/instytucjonalnych banków cyfrowych w Europie Środkowej i Wschodniej. Nagroda ta potwierdziła silną pozycję rynkową Banku i podążanie za najnowszymi trendami w bankowości cyfrowej, mającymi na celu zaspokojenie potrzeb klientów korporacyjnych.
  • mBank po raz drugi z rzędu wygrał konkurs magazynu „Forbes” na najlepszy bank dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce i został uznany za instytucję finansową, która w najwyższym stopniu zaspokaja potrzeby przedsiębiorców. Bank doceniono za jakość obsługi klienta, zarówno w oddziałach, jak i przez kanały zdalne, oraz ofertę produktową dla przedsiębiorców.
  • Podczas XVII Konferencji Finansowej Kantar TNS mBank zajął trzecie miejsce i otrzymał statuetkę Lamparta w kategorii „Najbardziej podziwiana kreacja marki bankowej”.
  • mBank po raz trzeci z rzędu został laureatem przyznawanej przez Executive Club nagrody Diamenty Private Equity, w kategorii „Bank roku”.
  • mBank okazał się jednym z głównych zwycięzców zorganizowanego już po raz dwudziesty drugi rankingu „50 największych banków w Polsce” Miesięcznika Finansowego BANK. Zajęliśmy pierwsze miejsce w kategorii „Bankowość detaliczna” oraz „Bankowość korporacyjna” i trzecie miejsce w kategorii „Sprawność działania banków”. Dodatkowo, wyróżniony został Jarosław Mastalerz, którego kapituła konkursu za dotychczasowe osiągnięcia uznała innowatorem rynku.
  • Kampania mBanku „Przedsiębiorco zyskaj” otrzymała Brązowe Effie w konkursie Effie Awards w kategorii business-to-business. Kampania miała na celu podkreślenie wyrazistości marki i wyeksponowanie atrakcyjnej oferty – mBiznes konta z gwarancją niezmienności warunków cenowych oraz moneybackiem.