Wyniki wyszukiwania:

pl
Brak notatek
Koszyk jest pusty
Wyślij do drukarki
Usuń

Ergonomia i bezpieczeństwo w miejscu pracy

Udogodnienia w Przystanku mBank

Dbamy o pracowników i ich potrzeby zapewniając  im jak najlepsze warunki pracy. W 2017  oddaliśmy do użytku Przystanek mBank w Łodzi. Jest to inteligentny, nowoczesny budynek, który zapewnia komfort pracy dzięki najnowocześniejszym rozwiązaniom i udogodnieniom:

  • Zapewniamy pracownikom dużo wyższe parametry świeżego powietrza niż wymagają tego przepisy. Na każdego pracownika przypada 25% więcej powietrza niż minimum sanitarne. Ponadto pracujemy nad uruchomieniem rozwiązania, które uzdatni powietrze dzięki nawilżeniu nawilżaczami centralnymi.
  • Co 4 godziny okna (moduły okienne) są otwierane, aby zwiększyć komfort pracowników poprzez dopływ powietrza z zewnątrz.
  • Żarówki LED sprawdzone pod względem bezpieczeństwa fotobiologicznego, czyli wpływu na zdrowie pracowników.
  • W oknach zastosowaliśmy rolety, które chronią przed słońcem i upałem.
  • Zainstalowaliśmy 150 miejsc postojowych dla rowerów oraz 20 kabin natryskowych.
  • Mamy 2 tarasy do dyspozycji pracowników, które funkcjonują jako strefy relaksu. Można tam porozmawiać w nieformalnej atmosferze, usiąść przy stoliku, zorganizować imprezę dla pracowników.
  • Na każdym piętrze znajduje się wiele salek spotkań i pokoje cichej pracy.
  • Pracujemy nad uruchomieniem aplikacji na urządzenia mobilne, która ułatwi poruszanie się po budynku. Chcemy też zintegrować rozwiązania, które monitorują wejścia gości do budynku i udostępnianie miejsc parkingowych. Chcemy, aby budynek był nowoczesny, tak jak nasz bank.

Audyt stanowisk pracy osób z niepełnosprawnością

W 2017 przeprowadziliśmy audyt stanowisk pracy osób z niepełnosprawnością. Audytowi poddaliśmy także całe kompleksy biurowe, w których wykonują oni swoje obowiązki. W ramach oceny sprawdziliśmy też otoczenie budynków, zaplecza socjalne, sanitarne oraz aranżacje przestrzeni biur, w których znajdują się ich stanowiska pracy.

System zarządzania BHP

System zarządzania BHP w Grupie mBanku funkcjonuje w oparciu o następujące zasady:

  1. Zapewnienie zaangażowania kierownictwa i wszystkich pracowników w działania związane z ustaleniem i realizacją polityki BHP, czyli zapewnienie odpowiednich zasobów, środków i systemu szkoleń.
  2. Zaplanowanie działań, które służą realizacji ustalonej polityki BHP. Posiedzenia Komisji BHP odbywają się raz na kwartał.
  3. Stworzenie warunków do realizacji planów działań, tzn. zapewnienie budżetu na określone cele, identyfikacja zagrożeń i ocena ryzyka zawodowego.
  4. Kontrola realizacji planów i funkcjonowania systemu oraz stosowanie działań korygujących i zapobiegawczych, w tym: monitorowanie warunków BHP i wdrażanie rozwiązań poprawiających stan BHP oraz analizowanie przyczyn wypadków przy pracy.
  5. Okresowe przeglądy i doskonalenie wdrożonego systemu zarządzania BHP poprzez przeglądy i kontrolę placówek firmy przez specjalistę ds. BHP.
  6. Szkolenia wstępne i okresowe z zakresu BHP realizowane przez specjalistę ds. BHP.