Wyniki wyszukiwania:

pl
Brak notatek
Koszyk jest pusty
Wyślij do drukarki
Usuń

Wstęp do Strategii CSR

Ambicją mBanku jest stać się jednym z liderów społecznej odpowiedzialności wśród polskich banków.

Konsekwentnie do tego dążymy. W grudniu 2017 roku mBank wszedł w skład giełdowego indeksu spółek odpowiedzialnych, RESPECT Index. Trafiają do niego spółki o najwyższej płynności, i jednocześnie takie, które prowadzą odpowiedzialne działania wobec środowiska, społeczności i pracowników. Wyróżnienie ze strony Giełdy Papierów Wartościowych potwierdza skuteczność prowadzonych przez nas działań z obszaru CSR.

Nasza Strategia CSR

Za kluczowe cele mBanku na lata 2016-2020 w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju uznaliśmy:

  • Budowanie stabilnych i długotrwałych relacji z klientami – Cel 1: „Chcemy rozumieć, szanować i podzielać wartości naszych klientów. Chcemy być otwarci. Chcemy myśleć i czuć jak oni”.
  • Prowadzenie społecznie odpowiedzialnej polityki kredytowej – Cel 2: „Chcemy być odpowiedzialnym kredytodawcą”.
  • Tworzenie wyjątkowego zespołu – Cel 3: „Chcemy tworzyć wyjątkowy zespół, kompetencje i umiejętności. Dzielić się tym co w nas najlepsze z innymi. Chcemy być unikalni”.
  • Ograniczenie śladu środowiskowego banku – Cel 4: „Chcemy ograniczać nasz wpływ na środowisko”.
  • Udoskonalanie mechanizmów odpowiedzialnego zarządzania w organizacji, włączając w to zarządzanie łańcuchem dostaw – Cel 5: „Chcemy ulepszać nasze podejście zarządcze”.